فیلم و سریال

سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۷

دانلود سریال خواهران و برادران قسمت 197

سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۷ + کیفیت بالا. سریال خواهران و برادران محصول کشور ترکیه می باشد که طرفداران بسیار زیادی را از سر تا سر ایران و ترکیه دارد. در این سریال بازیگرانی همچون فدیک سوین اتاسوی ، خالد اوزگور ساری ، سو بورجو یازگی جوشکون و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۷ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۷

سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۷

دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۷ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۷ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم ۴ خواهر و برادر بد شانسی وجود دارد که آن ها متاسفانه در یک حادثه خطرناکی پدر و مادرشان را از دست می دهند و برای این که بتوانند زندگی خود را ادامه دهند به حمایت یک دیگر نیاز دارند. آن ها هم با حمایت یک دیگر خانه ای را اجاره می کنند و در آن جا زندگی می کنند و برای این که بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند.

 

مجبور می شوند هم کار کنند و هم ادامه تحصیل بدهند‌.به مرور زمان بعد از گذشت زمان طولانی کم کم حقایق های تلخی در رابطه با فوت پدر و مادرش آشکار می شود که به دنبال آن می افتند و با مشکلاتی رو به رو می شوند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم she hate me

 

اگر قصد دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۷ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال محبوب خواهران و برادران

 

این سریال محصول کشور ترکیه می باشد که با ژانر درام و عاشقانه و با کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است. سریال خواهران و برادران به مدت ۱۵۰ دقیقه ساخته شده و از طریق شبکه آ تی وی به نمایش درآمده است. در این سریال بازیگران معروفی مانند: فدیک سوین اتاسوی ، ملیس مینکاری ، سو بورجو یازگی جوشکون و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این سریال به این شکل است که ۴ خواهر و برادر بد شانسی وجود دارد که آن ها متاسفانه در یک حادثه خطرناکی پدر و مادرشان را از دست می دهند و برای این که بتوانند زندگی خود را ادامه دهند به حمایت یک دیگر نیاز دارند. آن ها هم با حمایت یک دیگر خانه ای را اجاره می کنند و در آن جا زندگی می کنند و برای این که بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند.

 

مجبور می شوند هم کار کنند و هم ادامه تحصیل بدهند‌.به مرور زمان بعد از گذشت زمان طولانی کم کم حقایق های تلخی در رابطه با فوت پدر و مادرش آشکار می شود که به دنبال آن می افتند و با مشکلاتی رو به رو می شوند و…

بیوگرافی فدیک سوین اتاسوی

 

فدیک سوین اتاسوی در ۱ اکتبر ماه در سال ۱۹۷۵ در آنکارا ترکیه به دنیا آمده است و او تحصیلات خود را در دانشگاه بیل کند به اتمام رسانده است.

بیشتر مطالعه کنید  سریال آزمون زندگی قسمت 67

 

فدیک سوین اتاسوی ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۰ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

 

از محبوب ترین سریال های او می‌ توان به سریال سریال خواهران و برادران اشاره کرد که لینک دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۷ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام فدیک سوین اتاسوی

 

فدیک سوین اتاسوی به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم و سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام فدیک سوین اتاسوی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام فدیک سوین اتاسوی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال خواهران و برادران مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۷ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا