فیلم و سریال

دانلود فیلم rebel 2022

آموزش دانلود فیلم rebel 2022

دانلود فیلم rebel 2022 با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم به کارگردانی عادل الاربی و بلال فلاح در ژانر درام ساخته شده است. فیلم rebel 2022 یکی از جذاب ترین فیلم های خارجی می باشد و محصول کشور های بلژیک ، فرانسه ، لوکزامبورگ می باشد‌.

اگر قصد دانلود فیلم rebel 2022 را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم rebel 2022

 

دانلود فیلم rebel 2022

دانلود فیلم rebel 2022 با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم rebel 2022 با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم کمال واساکی یکی از خوانندگان رپ و جوان بلژیکی می باشد اما او در اصل اهل کشور مراکش می باشد. او انجام کار های خیر خواه بسیار دوست دارد و هنگام انجام این گونه کار ها از آن لذت می برد. بعد از مدتی او یک تصمیم بزرگی می گیرد و می خواهد به عنوان داوطلب برای کمک به قربانیان جنگ در رقه در سوریه برود و خانواده او نیز در مولنبک ماندند. نسیم برادر کوچک تر کمال تحث تاثیر حرف های برادر بزرگش قرار می گیرد و تصمیم می گیرد که به او بپیوندد.

بعد از همه این اتفاق ها نیروی داعش به دنبال این پسر جوان می افتد و مادر نسیم یعنی لیلا نیز تمام تلاش خود را انجام می دهد تا پسرش نسیم را از دست داعشی ها نجات دهد. اما از سوی دیگر کمال در میانه درگیری گرفتار می شود و مجبوری می شود تا با سلاح مسلحانه بجنگد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the channel

اگر قصد دانلود فیلم rebel 2022 را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم rebel 2022

 

فیلم rebel 2022 یک فیلمی با ژانر درام محصول کشور های بلژیک و فرانسه و لوکزامبورگ می باشد که در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده عادل الاربی و بلال فلاح می باشد و به مدت ۱۳۵ دقیقه تولید شده است و بازیگرانی همچون ابوبکر بنسایحی ، لوبنا ازابال ، امیر الاربی ایفای نقش کرده اند.

به صورت خلاصه کمال واساکی یکی از خوانندگان رپ و جوان بلژیکی می باشد اما او در اصل اهل کشور مراکش می باشد. او انجام کار های خیر خواه بسیار دوست دارد و هنگام انجام این گونه کار ها از آن لذت می برد. بعد از مدتی او یک تصمیم بزرگی می گیرد و می خواهد به عنوان داوطلب برای کمک به قربانیان جنگ در رقه در سوریه برود و خانواده او نیز در مولنبک ماندند. نسیم برادر کوچک تر کمال تحث تاثیر حرف های برادر بزرگش قرار می گیرد و تصمیم می گیرد که به او بپیوندد.

بعد از همه این اتفاق ها نیروی داعش به دنبال این پسر جوان می افتد و مادر نسیم یعنی لیلا نیز تمام تلاش خود را انجام می دهد تا پسرش نسیم را از دست داعشی ها نجات دهد.

اگر قصد دانلود فیلم rebel 2022 را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام لوبنا ازابال (بازیگر)

 

لوبنا ازابال بازیگر فیلم rebel 2022 دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلق

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام لوبنا ازابال را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام لوبنا ازابال 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم rebel 2022 مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم rebel 2022 در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا