فیلم و سریال

دانلود فیلم john wick 4

آموزش دانلود فیلم john wick 4

دانلود فیلم john wick 4 + کیفیت عالی. فیلم john wick 4 محصول کشور آمریکا می باشد و طرفداران زیادی دارد که به کارگردانی چاد استاهلسکی و به تهیه کنندگی باسیل ایوانیک و اریکا لی و چاد استاهلسکی ساخته شده است و بازیگران معروفی همچون دانی ین ، بیل اسکاشگورد ، لنس ردیک و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم john wick 4 را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم john wick 4

 

دانلود فیلم john wick 4

دانلود فیلم john wick 4 با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم john wick 4 با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

اقای جان ویک در زندان است و به دنبال راهی است تا دیوان عالی را شکست دهد و از آن جا فرار کند تا زندگی اش را در بیرون از زندان و به راحتی و شادابی سپری کند. او نقشه هایی را می کشد تا از زندان فرار کند اما موفق نمی شد تا زمانی که یک فکر ناب و خوب به ذهنش آمد اما قبل از آزاد شدن از آن جا با یک شخص بسیار قدرتمندی دشمنی می کند و با او جنگ می کند.

 

کسی که رقیب جان ویک هست بسیار قدرتمند است و اتحاد های قدرتمندی را از سر تا سر جهان دارد و او قدرتی و طلسمی دارد که دوستای قدیمی جان ویک را نیز به دشمن جان ویک تبدیل کرده است و با آن ها می جنگد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم آناتومی یک سقوط

توضیحاتی درباره فیلم john wick 4

 

این فیلم به نویسندگی شی هتن و مایکل فنیچ و به کارگردانی چاد استاهلسکی ساخته شده است. فیلم john wick 4 به مدت ۱۶۹ دقیقه تولید شده است و در تاریخ ۶ مارس سال ۲۰۲۳ در لندن و در ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ در آمریکا به نمایش درآمده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: شامر اندرسون ، دانی ین ، بیل اسکاشگورد ، لارنس فیشبرن ، کیانو ریوز ، هیرویوکی سانادا ، لنس ردیک و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که جان ویک در زندان است و به دنبال راهی است تا دیوان عالی را شکست دهد و از آن جا فرار کند تا زندگی اش را در بیرون از زندان و به راحتی و شادابی سپری کند. او نقشه هایی را می کشد تا از زندان فرار کند اما موفق نمی شد تا زمانی که یک فکر ناب و خوب به ذهنش آمد اما قبل از آزاد شدن از آن جا با یک شخص بسیار قدرتمندی دشمنی می کند و با او جنگ می کند.

 

کسی که رقیب جان ویک هست بسیار قدرتمند است و اتحاد های قدرتمندی را از سر تا سر جهان دارد و…

 

لینک دانلود فیلم john wick 4 در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیوگرافی شامر اندرسون (بازیگر)

 

شامر اندرسون در ۶ مه در سال ۱۹۹۱ در تورنتو کانادا به دنیا آمده است. آقای شامر برادر بزرگ بازیگر استفان جیمز نیز می باشد.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۹ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم ها و سریال های زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم از طریق پنجره من 2023

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم john wick 4 اشاره کرد که لینک دانلود فیلم john wick 4 در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام شامر اندرسون (بازیگر)

 

آقای شامر اندرسون بازیگر خوب فیلم john wick 4 به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام شامر اندرسون را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام شامر اندرسون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم john wick 4 مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم john wick 4 در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا