فیلم و سریال

دانلود فیلم پلژر

آموزش دانلود فیلم پلژر

دانلود فیلم پلژر + کیفیت بالا. فیلم پلژر در واقع در کشور های هلند و فرانسه و سوئد فیلم برداری شده است اما به زبان سوئدی و انگلیسی نیز تولید شده است. این فیلم به کارگردانی نینجا تایبرگ و به نویسندگی پیتر مودستیج و نینجا تایبرگ ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم پلژر را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم پلژر

 

دانلود فیلم پلژر

دانلود فیلم پلژر با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم پلژر با کیفیت ۷۲۰ دانلود

بازیگران فیلم پلژر

 

در این فیلم بازیگران معروفی مانند : سوفیا کاپل ، رویکا آن ریستل ، ایولین کلر ، دینا دی آرمند ، کریس کاک ، کندرا اسپید ، جیسون تولر ، جان استرانگ ، لنس هارت ، ایدن استار ، اکسل براون ، بیل بیلی ، میک بلو ، شنل پرستون و… بازیگری کرده اند.

خلاصه داستان فیلم زیبای پلژر

 

لینیا دختر ۱۹ ساله و جوانی است و ملیت سوئدی دارد او به پول نیاز دارد و برای بدست آوردن پول می خواهد وارد صنعت پورن شود و برای این کار به کشور ایالات متحده آمریکا می رود و بعد از مصاحبه اولین قراردادش را به مبلغ ۹۰۰ دلار امضا می کند. در اولین روز کاری اش برای برقراری اولین رابطه جنسی اش به جایی که کارگردان گفته است.

 

می رود اما ترس و هراس او را فرا می گیرد و به خاطر این موضوع با کارگردان حرف می زند. وقتی که ترس و هراس او بر طرف می شود اولین رابطه جنسی اش را انجام می دهد‌. و راه موفقیت در این راه را از کارگردان می پرسد و او نیز می گوید که باید عاشق کارت شوی و آن را با لذت انجام دهی. لینیا نیز با گفته کارگردان عاشق کارش می شود و سعی می کند تا کارش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم قانون شکنان 2 دوبله فارسی بدون سانسور

لینک دانلود فیلم پلژر در ابتدای مقاله وجود دارد.

اطلاعاتی درباره فیلم پلژر

 

این فیلم بر پایه لذت ساخته شده است که به تهیه کنندگی اریک همندورف ، الیزا جونز ، مارکوس والتا ساخته شده است. فیلم پلژر به مبلغ ۳۹۳ هزار دلار به فروش رفته است. فیلم پلژر به مدت ۱۰۵ دقیقه تولید شده است و در تاریخ ۱ فوریه سال ۲۰۲۱ در ساندنس به اکران درآمده است و بازیگرانی مانند: دینا دی آرمند ، سوفیا کاپل ،اکسل براون ، ایولین کلر و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه لینیا دختر ۱۹ ساله و جوانی است و ملیت سوئدی دارد او به پول نیاز دارد و برای بدست آوردن پول می خواهد وارد صنعت پورن شود و برای این کار به کشور ایالات متحده آمریکا می رود و بعد از مصاحبه اولین قراردادش را به مبلغ ۹۰۰ دلار امضا می کند. در اولین روز کاری اش برای برقراری اولین رابطه جنسی اش به جایی که کارگردان گفته است.

 

می رود اما ترس و هراس او را فرا می گیرد و به خاطر این موضوع با کارگردان حرف می زند. وقتی که ترس و هراس او بر طرف می شود اولین رابطه جنسی را انجام می دهد‌. و راه موفقیت در این راه را از کارگردان می پرسد و او نیز می گوید که باید عاشق کارت شوی و آن را با لذت انجام دهی. لینیا نیز با گفته کارگردان عاشق کارش می شود.

پیج اینستاگرام اکسل براون (بازیگر)

 

اکسل براون بازیگر معروف فیلم پلژر به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم street thief stole my heart

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام اکسل براون را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام اکسل براون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران محترم درباره فیلم پلژر مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم پلژر در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا