فیلم و سریال

دانلود فیلم ابلق حلال دانلود

آموزش دانلود فیلم ابلق حلال دانلود

دانلود فیلم ابلق حلال دانلود + کیفیت عالی. فیلم ابلق در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی نرگس ابیار ساخته شده است. این فیلم به مدت ۱۲۰ دقیقه تولید شده است و در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم ابلق حلال دانلود را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ابلق حلال دانلود

 

دانلود فیلم ابلق حلال دانلود

دانلود فیلم ابلق حلال دانلود با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ابلق حلال دانلود با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان فیلم ابلق

 

زنی زیبا و خوش بو وجود دارد که او با فرزندش به صورت تنها زندگی می کند و یک زندگی شاد و خوشحالی دارند. او ‌کار می کند و خرج و مخارج زندگی اش را نیز خودش با تلاش و کوشش خودش به دست می آورد. این زن به فرزندش اهمیت زیادی می دهد و خوشحالی فرزند ش برای او بسیار مهم و حیاتی میباشد. در زندگی این زن خیلی مشکلاتی وجود دارد اما با این حال توانسته از پس این مشکلات بر بیاید و هیچ چیزی را به فرزندش مشخص نکند.

 

اما در یک روز عادی چنان اتفاق ناگوار و بسیار بدی برایشان می افتد که زندگی او از این رو به آن رو می شود و خیلی فرق می کند. او دنبال راه حل هایی می گردد تا مشکلاتش را در سریع ترین زمان حل کند و به زندگی اش ادامه دهد اما دیگر او توان مقابله با مشکلات را ندارد و…

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی چپ راست

 

لینک دانلود فیلم ابلق حلال دانلود در ابتدای مقاله وجود دارد.

فیلم ابلق در چه زمانی انتشار یافته است؟

 

این فیلم زیبا و دیدنی در تاریخ ۲۶ مرداد ماه در سال ۱۴۰۱ به اکران درآمده است.

اطلاعاتی درباره فیلم ابلق

 

فیلم ابلق با فیلم برداری سامان لطفیان و به کارگردانی نرگس ابیار ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران می باشد و به زبان فارسی نیز ساخته شده است. فیلم ابلق ابتدا در سال ۱۳۹۹ فیلم برداری شد و در سال ۱۴۰۱ نیز به نمایش در آمد. در این فیلم زیبا بازیگرانی همچون بهرام رادان ، گیتی معینی ، الناز شاکر دوست ، هوتن شکیبا ، مهران احمدی ، شادی کرم رودی ، گلاره عباسی ، امین میری و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم از این قراره که زنی زیبا و خوش فرم وجود دارد که او با فرزندش به صورت تنها زندگی می کند و یک زندگی شاد و خوشحالی دارند. او ‌کار می کند و خرج و مخارج زندگی اش را نیز خودش با تلاش و کوشش خودش به دست می آورد. این زن به فرزندش اهمیت زیادی می دهد و خوشحالی فرزند ش برای او بسیار مهم و حیاتی میباشد. در زندگی این زن خیلی مشکلاتی وجود دارد اما با این حال توانسته از پس این مشکلات بر بیاید و هیچ چیزی را به فرزندش مشخص نکند.

 

اما در یک روز عادی چنان اتفاق ناگوار و بسیار بدی برایشان می افتد که زندگی او از این رو به آن رو می شود و خیلی فرق می کند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم اسب جنگی تنها دوبله فارسی بدون سانسور

پیج اینستاگرام گیتی معینی (بازیگر)

 

گیتی معینی بازیگر معروف فیلم ابلق به دلیچل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام گیتی معینی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام گیتی معینی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران محترم درباره فیلم ابلق مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ابلق حلال دانلود در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا