فیلم و سریال

دانلود فیلم ناپدید شدن دیجی موویز

آموزش دانلود فیلم ناپدید شدن دیجی موویز

دانلود فیلم ناپدید شدن دیجی موویز + کیفیت بالا. فیلم ناپدید شدن یکی از فیلم هایی است که طرفداران بسیار زیادی را از سر تا سر ایران دارد این فیلم با کارگردانی علی عسگری و با فیلم برداری آقای اشکان اشکانی ساخته شده است.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ناپدید شدن دیجی موویز

 

دانلود فیلم ناپدید شدن دیجی موویز

دانلود فیلم ناپدید شدن دیجی موویز با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ناپدید شدن دیجی موویز با کیفیت ۷۲۰ دانلود

توضیحاتی درباره فیلم ناپدید شدن

این فیلم محبوب محصول کشور ایران و به زبان فارسی ساخته شده است و کارگردان این فیلم علی عسگری می باشد. در فیلم ناپدید شدن بازیگرانی همچون محمد مهدی حیدری ، نازنین احمدی ، سحر ستوده ، صدف عسگری ، امیر رضا رنجبران ، نفیسه زارع ، پدرام انصاری ، محمد کمال علوی ، مهرداد محمدی ، فیروزه رکنی وند ، کتایون ساکی ، آمینه مرزوعی و… بازیگری کرده اند.

به صورت خلاصه در این فیلم یک پسر و دختری وجود دارد که باهم آشنا می شن و بعد از گذشت مدت کوتاهی این دو وارد رابطه عاشقانه می شود که بعد ها پسر به دختر پیشنهاد رابطه جنسی را می دهد و دختر نیز قبول می کند در یک شبی این دو باهم رابطه جنسی برقرار می کنند اما بعد از رابطه جنسی دختر خون ریزی شدیدی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال معاویه

و پسر نیز در این تاریکی دنبال بیمارستان و راهی برای رفع خون ریزی می گردد و….

اگر قصد دانلود فیلم ناپدید شدن دیجی موویز را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

خلاصه داستان فیلم ناپدید شدن

در فیلم ناپدید شدن پسر و دختری وجود دارد که باهم آشنا می شوند و بعد از گذشت زمان کوتاهی این دو وارد رابطه عاشقانه می شود که بعد ها پسر به دختر پیشنهاد رابطه جنسی را می دهد و دختر نیز قبول می کند در یک شبی این دو باهم رابطه جنسی برقرار می کنند اما بعد از رابطه جنسی دختر خون ریزی شدیدی می کند.

و پسر نیز در این تاریکی دنبال بیمارستان و راهی برای رفع خون ریزی می گردد و….

بیوگرافی نازنین احمدی

نازنین احمدی متولد دهه شصت می باشد و او تحصیل کرده از طریق رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد و فعالیت خود را از دوران نو جوانی از طریق تئاتر  آغاز کرد.

خانم نازنین احمدی حرفه بازیگریش را با ورود به کلاس های آموزشی آقای حمید سمندریان و وقتی که ۲۰ سال سن داشت وارد عرصه بازیگری شد و کار خود را ابتدا با تئاتر شروع کرد.

این خانم بازیگر در سال ۱۳۸۵ توانست در یکی از بهترین فیلم ها به اسم سه زن و با کارگردانی منیژه حکمت برای اولین بار به جلوی دوربین رفت. و متاسفانه به دلیل محدودیت هایی که کشور ایران دارد بعد از مدتی به کشور آلمان نقل مکان کرد.

از معروف ترین سریال هایی که این بازیگر در آن جا نقش ایفا کرده است فیلم ناپدید شدن است و او در این فیلم بسیار خوش درخشید. لینک دانلود فیلم ناپدید شدن دیجی موویز در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  سریال تب و تاب

پیج اینستاگرام نازنین احمدی

خانم نازنین احمدی به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش نیز فالوور های زیادی دارد و اطلاع رسانی های درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام نازنین احمدی بازیگر فیلم ناپدید شدن را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام نازنین احمدی 》وارد اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم ناپدید شدن و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم ناپدید شدن دیجی موویز در مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا