فیلم و سریال

دانلود فیلم heads and tails 2022

آموزش دانلود فیلم heads and tails 2022

دانلود فیلم heads and tails 2022 با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم heads and tails 2022 در ژانر جنایی و اکشن به کارگردانی شونیا ساخته شده است. این فیلم زیبا محصول کشور هند می باشد و به مدت ۱۰۵ دقیقه تولید شده است.

اگر قصد دانلود فیلم heads and tails 2022 را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم heads and tails 2022 با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم heads and tails 2022

دانلود فیلم heads and tails 2022 با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم heads and tails 2022 با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

پسری وجود دارد که در یک خانواده نسبتا متوسطی از نظر مالی به دنیا آمده است او زندگی نرمالی را داشته است و مثل بقیه به زندگی کردن ادامه می داد در یک روزی با دختری آشنا می شود و ابتدا اصلا هیچ حسی را به دختر نداشته است و مثل یک دوست صمیمی با او رفتار می کرد اما با گذشت زمان کم کم متوجه می شود که عاشق دختر شده است و قصد ازدواج با او را دارد. دختر در یک خانواده ثروتمندی به دنیا آمده است و یک زندگی فوق لاکچری را دارد اما با این حال دختره میز عاشق پسر می شود و علاقه اش را به او نشان می دهد.

 

وقتی دختر این موضوع را با خانواده اش در میان می‌ گذارد خانواده او به دلیل وضعیت مالی پسر با دخترشان مخالفت می کند و اجازه ازدواج آن ها را هم نمی دهد و دختر نیز برای این که بتواند علاقه ی خود را به پسر نشان دهد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود مراسم اسکار 2023

 

اگر قصد دانلود فیلم heads and tails 2022 را دارید لینک دانلود این فیلم دیدنی در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم heads and tails 2022

 

فیلم زیبای heads and tails 2022 در سال ۲۰۲۲ با ژانر اکشن و جنایی به کارگردانی شونیا ساخته شده است. این فیلم دیدنی محصول کشور هند می باشد که به مدت ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه تولید شده است. بازیگرانی همچون پایال راژ پوت ، دهانان جایا ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه پسری وجود دارد که در یک خانواده متوسطی از نظر مالی به دنیا آمده است او زندگی نرمالی را داشته است و مثل بقیه به زندگی کردن ادامه می داد در یک روزی با دختری آشنا می شود و ابتدا اصلا هیچ حسی را به دختر نداشته است و مثل یک دوست صمیمی با او رفتار می کرد اما با گذشت زمان کم کم متوجه می شود که عاشق دختر شده است و قصد ازدواج با او را دارد. دختر در یک خانواده ثروتمندی به دنیا آمده است و یک زندگی فوق لاکچری را دارد اما با این حال دختره میز عاشق پسر می شود و علاقه اش را به او نشان می دهد.

 

وقتی دختر این موضوع را با خانواده اش در میان می‌ گذارد خانواده او به دلیل وضعیت مالی پسر با دخترشان مخالفت می کند و اجازه ازدواج آن ها را هم نمی دهد و دختر نیز برای این که بتواند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم جان ویک 4 بدون سانسور با زیرنویس فارسی

پیج اینستاگرام پایال راژ پوت (بازیگر)

 

پایال راژ پوت به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام پایال را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام پایال راژ پوت 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم heads and tails 2022 مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم heads and tails 2022 در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا