فیلم و سریال

دانلود فیلم ایندیانا جونز ۲۰۲۳

آموزش دانلود فیلم ایندیانا جونز 2023

دانلود فیلم ایندیانا جونز ۲۰۲۳ با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم در ژانر ماجراجویی و اکشن در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جیمز منگولد و به نویسندگی جیمز منگولد و جز باترورث ساخته شده است. در فیلم ایندیانا جونز بازیگرانی همچون هریسون فورد و فیبی والر بریچ ایفای نقش کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم ایندیانا جونز ۲۰۲۳ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ایندیانا جونز ۲۰۲۳

 

دانلود فیلم ایندیانا جونز ۲۰۲۳

دانلود فیلم ایندیانا جونز ۲۰۲۳ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ایندیانا جونز ۲۰۲۳ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

ایندیانا جونز و دختر خوانده اش هلنا تلاش های بسیار زیادی را انجام می دادند تا دستگاهی را پیدا کنند که آن دستگاه بتوانند تاریخ را زیر و رو کند در واقع همه این اتفاقات در سال ۱۹۶۹ میلادی اتفاق می افتد و ایندیانا جونز در این سال تمام تلاش خود را انجام می دهد تا دستگاهی پد قدرت پیدا کند تا قبل از این که یورگن وولر دانشمند بسیار موفق نازی که نازی شده است را تغییر دهد و به یک شخص دیگری تبدیل کند.

 

ایندیانا می داند که پیدا کردن همچین دستگاهی کار هر کسی نیست و حتی یک امر غیر ممکن است اما با این وجود او و دختر خوانده اش هلیا هیچ موقع نا امید نشدند و هر لحظه و در هر زمانی به دنبال پیدا کردن این دستگاه شدند در راهشان سختی های زیادی وجود داشت و افراد های گوناگونی نیز وجود داشت که مانعشان می شد و نمی گذاشتند تا آن ها کارشان را انجام دهند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم normal people

 

اگر قصد دانلود فیلم ایندیانا جونز ۲۰۲۳ را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم ایندیانا جونز ۲۰۲۳

 

این فیلم جزو فیلم هایی با ژانر ماجراجویی و اکشن می باشد که به کارگردانی جیمز منگولد ساخته شده است فیلم ایندیانا جونز محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و به مدت ۱۵۴ دقیقه تولید شده است و در تاریخ ۳۰ ژوئن در سال ۲۰۲۳ در آمریکا به اکران درآمده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: هریسون فورد ، فیبی والر بریچ ، انتونیو باندراس ، جان ریس دیویس ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه ایندیانا جونز و دختر خوانده اش هلنا تلاش بسیاری را انجام می دادند تا دستگاهی را پیدا کنند که آن دستگاه بتوانند تاریخ را زیر و رو کند در واقع همه این اتفاقات در سال ۱۹۶۹ میلادی اتفاق می افتد و ایندیانا جونز در این سال تمام تلاش خود را انجام می دهد تا دستگاهی پد قدرت پیدا کند تا قبل از این که یورگن وولر دانشمند بسیار موفق نازی که نازی شده است را تغییر دهد و به یک شخص دیگری تبدیل کند.

 

ایندیانا می داند که پیدا کردن همچین دستگاهی کار هر کسی نیست و حتی یک امر غیر ممکن است اما با این وجود او و دختر خوانده اش هلیا هیچ موقع ناامید نشدند و هر لحظه و در هر زمانی به دنبال پیدا کردن این دستگاه شدند در راهشان سختی های زیادی وجود داشت و افراد های گوناگونی نیز وجود داشت که مانعشان می شد و نمی گذاشتند تا آن ها کارشان را انجام دهند و…

بیشتر مطالعه کنید  سینمایی دهکده بزها

پیج اینستاگرام هریسون فورد (بازیگر)

 

هریسون فورد بازیگر فیلم ایندیانا جونز ۲۰۲۳ به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام هریسون فورد را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام هریسون فورد 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم ایندیانا جونز ۲۰۲۳ مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ایندیانا جونز ۲۰۲۳ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا