فیلم و سریال

فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳

فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳ + کیفیت عالی. فیلم خواهران و برادران محصول کشور ترکیه می باشد که با کارگردانی سرکان بیرینجی و با ژانر درام و عاشقانه از طریق شبکه atv به نمایش در آمده است.

اگر قصد دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید‌

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳

 

فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم محبوب خواهران و برادران

 

در این فیلم ۴ خواهر و برادر بد شانسی وجود دارد که آن ها متاسفانه در یک حادثه خطرناکی پدر و مادرشان را از دست می دهند و برای این که بتوانند زندگی خود را ادامه دهند به حمایت یک دیگر نیاز دارند. آن ها هم با حمایت یک دیگر خانه ای را اجاره می کنند و در آن جا زندگی می کنند و برای این که بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند

مجبور می شوند هم کار کنند و هم ادامه تحصیل بدهند‌.به مرور زمان بعد از گذشت زمان طولانی کم کم حقایق های تلخی در رابطه با فوت پدر و مادرش آشکار می شود و بعد از هیچ چیزی مثل قبل نخواهد بود و‌…

بیشتر مطالعه کنید  سریال اسارت قسمت ۱۰۳

اگر قصد دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم محبوب خواهران و برادران

 

فیلم خواهران و برادران با ژانر درام و عاشقانه با کارگردانی سرکان بیرینجی از طریق شبکه آ تی وی به اکران در آمده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: ییعیت کوچاک ، فدیک سوین اتاسوی ، جلیل نالچاکان ، جنید مته ، سو بورجو یازگی جوشکون ، اونور سعید یاران ، جهان شیمشک و‌… بازیگری کرده اند و این فیلم محصول کشور ترکیه و به زبان ترکی استانبولی ساخته شده است.

به صورت خلاصه ۴ خواهر و برادر بد شانسی وجود دارد که آن ها متاسفانه در یک حادثه خطرناکی پدر و مادرشان را از دست می دهند و برای این که بتوانند زندگی خود را ادامه دهند به حمایت یک دیگر نیاز دارند. آن ها هم با حمایت یک دیگر خانه ای را اجاره می کنند و در آن جا زندگی می کنند و برای این که بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند

مجبور می شوند هم کار کنند و هم ادامه تحصیل بدهند‌.به مرور زمان بعد از گذشت زمان طولانی کم کم حقایق های تلخی در رابطه با فوت پدر و مادرش آشکار می شود و بعد از هیچ چیزی مثل قبل نخواهد بود و‌…

بیوگرافی ییعیت کوچاک

 

ییعیت کوچاک در ۱۲ اکتبر در سال ۱۹۹۵ در صامسون به دنیا آمده است او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۱۷ آغاز کرده است.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی انسان و بیگانه

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم خواهران و برادران اشاره کرد که لینک دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام ییعیت کوچاک

 

ییعیت کوچاک به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ییعیت کوچاک را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام ییعیت کوچاک 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم خواهران و برادران و بازیگران آن یعنی ییعیت کوجا‌کوچاک مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا