فیلم و سریال

دانلود فیلم kaleidoscope

آموزش دانلود فیلم kaleidoscope

دانلود فیلم kaleidoscope + کیفیت عالی. این فیلم یکی از ترند ترین فیلم های این روزا می باشد. فیلم kaleidoscope با ژانر درام و دزدی و با کارگردانی اریک گارسیا به نمایش در آمده است.

اگر قصد دانلود فیلم kaleidoscope را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم kaleidoscope

 

دانلود فیلم kaleidoscope با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم kaleidoscope با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم kaleidoscope

در این فیلم شخصی به اسم لئو پاپ یکی از اشخاصی است که به دنبال پول و ثروت است و بعد از فکر کردن در این باره او در یک جایی پولی را پیدا می کند که ۷ میلیارد دلار ارزش دارد و او اکیپی را تشکیل می دهد تا ۷ میلیارد دلار را سرقت و یا دزدی کند. بعد از تشکیل این گروه آن ها نقشه هایی را برای سرقت این پول می کشند و آماده می شوند تا آن پول را سرقت کنند بعد از راه افتادن برای سرقت متوجه می شوند که اشخاصی وجود دارد.

که از این کار آن ها با خبر هستند و برای جلوگیری این سرقت نیز تلاش می کنند اما لئو تصمیم خود را گرفته است و هر کاری را برای به دست آوردن آن انجام می دهدو….

اگر قصد دانلود فیلم kaleidoscope را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم kaleidoscope

این فیلم یکی از پر طرفدار ترین فیلم های خارجی می باشد و محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شده است. فیلم kaleidoscope با کارگردانی اریک گارسیا و با ژانر درام و دزدی ساخته شده است. بازیگران محبوبی همچون روفوس سیول ، پاز وگا ، روزالین البای ، جانکارلو اسپوزیتو ، جی کورتنی ، پیتر مارک کندال و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سریع و خشن 10

به صورت خلاصه شخصیتی به اسم لئو پاپ یکی از اشخاصی است که به دنبال پول و ثروت است و بعد از فکر کردن در این باره او در یک جایی پولی را پیدا می کند که ۷ میلیارد دلار ارزش دارد و او اکیپی را تشکیل می دهد تا ۷ میلیارد دلار را سرقت و یا دزدی کند. بعد از تشکیل این گروه آن ها نقشه هایی را برای سرقت این پول می کشند و آماده می شوند تا آن پول را سرقت کنند بعد از راه افتادن برای سرقت متوجه می شوند که اشخاصی وجود دارد.

که از این کار آن ها با خبر هستند و برای جلوگیری این سرقت نیز تلاش می کنند اما لئو تصمیم خود را گرفته است و هر کاری را برای به دست آوردن آن انجام می دهدو….

بیوگرافی پیتر مارک کندال

پیتر مارک کندال در ۱۱ مه در سال ۱۹۸۶ در کشور آمریکا به دنیا آمده است او فعالیت خود را در دوران کودکی به صورت جدی آغاز کرد.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم kaleidoscope اشاره کرد که لینک دانلود فیلم kaleidoscope در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام پیتر مارک کندال

پیتر مارک کندال به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام پیتر مارک کندال را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام پیتر مارک کندال 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم kraven the hunter

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم kaleidoscope و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم kaleidoscope در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا