فیلم و سریال

فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۷

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۷

فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۷ + کیفیت بالا. فیلم خواهران و برادران محصول کشور ترکیه است و یکی از بهترین فیلم های ترکیه ای می باشد که این فیلم به کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است و بازیگرانی همچون ییعیت کوچاک ، سو بورجو یازگی جوشکون ، اونور سعید یاران و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۷ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۷

 

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۷

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۷ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۷ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

در این فیلم چهار خواهر و برادری وجود دارد که به یکدیگر بسیار وابسته هستند و متاسفانه آن ها در یک حادثه خطرناک و نا گواری پدر و مادرش و یک برادر دیگر خود را نیز از دست داده اند و بعد از این اتفاق آن ها بسیار ناراحت شدند و تصمیم گرفتند تا یک خانه ای را اجاره کنند و در آن زندگی کنند و برای این که بتوانند زندگی کنند به پول نیاز دارند به همین دلیل آن ها نیز کار می کنند.

اما بعد از گذشت چندین مدت آن ها با مشکلات بسیار سر سختی مواجه می شوند و با آن ها مقابله می کنند و بعد از مدتی کم کم حقایق های تلخی درباره فوت پدر و مادرش رو می شود و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the idol بدون سانسور

اگر قصد دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۷ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم خواهران و برادران

این فیلم یکی از بهترین فیلم های ترکیه ای می باشد که با ژانر درام و عاشقانه و با کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است و در این فیلم بازیگرانی معروفی همچون جلیل نال چاکان ، فدیک سوین آتا سوی ، جنید منه ، ییعیت کوچاک ، سو بورجو یازگی جوشکون ، انور سعید یاران ، جهان شیمشک ، ملیس مین کاری ، رجب اوستا ، آیلین آکپینار و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

به صورت خلاصه چهار خواهر و برادری وجود دارد که به یکدیگر بسیار وابسته هستند و متاسفانه آن ها در یک حادثه خطرناک و نا گواری پدر و مادرش و یک برادر دیگر خود را نیز از دست داده اند و بعد از این اتفاق آن ها بسیار ناراحت شدند و تصمیم گرفتند تا یک خانه ای را اجاره کنند و در آن زندگی کنند و برای این که بتوانند زندگی کنند به پول نیاز دارند به همین دلیل آن ها نیز کار می کنند.

اما بعد از گذشت چندین مدت آن ها با مشکلات بسیار سر سختی مواجه می شوند و با آن ها مقابله می کنند و بعد از مدتی کم کم حقایق های تلخی درباره فوت پدر و مادرش رو می شود و….

بیوگرافی سو بورجو یازگی جوشکون

سو بورجو یازگی جوشکون در ۱۵ آوریل در سال ۲۰۰۵ در استانبول به دنیا آمده است او تحصیلات خود را در دبیرستان هنر های زیبای پرا تحیل کرده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال Kaleidoscope

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم خواهران و برادران اشاره کرد که لینک دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۷ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرم سو بورجو یازگی جوشکون

سو بورجو یازگی جوشکون به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام سو بورجو یازگی جوشکون را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام سو بورجو یازگی جوشکون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۷ و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۷ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا