فیلم و سریال

دانلود فیلم استخراج ۲

آموزش دانلود فیلم استخراج 2

دانلود فیلم استخراج ۲ با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم استراخ ۲ یکی از فیلم های اکشن بسیار زیبایی می باشد که به کارگردانی سم هارگریو ساخته شده است. فیلم نامه نویس این فیلم نیز جو روسو می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم استخراج ۲ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم استخراج ۲ با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم استخراج ۲

دانلود فیلم استخراج ۲ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم استخراج ۲ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

فیلم زیبای استخراج ۲ در چه ژانری ساخته شده است؟

 

این فیلم زیبا به کارگردانی سم هارگریو و در ژانر اکشن ساخته شده است.

طرح داستان

 

فروشندگان و قاچاقچیان سلاح وجود دارند که حتی تنها کارشان قاچاق کردن سلاح و فروش آن ها می باشد. یکی از قاچاقچیان بسیار بزرگ که در دنیای زیر زمینی نیز شناخته شده بود و یکی از بزرگترین قاچاقچیان بوده است. این قاچاقچی عاشق پول و ثروت بود و کسی حق نداشت که از فرمان او سر پیچی کنند و در واقع همه از او می ترسیدند که اگر کار اشتباهی را انجام دهند می دانند که به حسابشان می رسد.

 

اما این قاچاقچی بزرگ دشمنان زیادی را هم داشته است اما به دلیل قدرتی که او در دست دارد کسی نمی توانست از پس او بر بیاید که در یک روزی چندین نفر با تلاش و کوشش بسیار زیاد پسر او را می دزدند و این قاچاقچی را بسیار عصبانی می کنند و او هم برای نجات پسرش یک شخص مزدوری را به اسم راک استخدام می کند تا پسرش را از دست آن ها نجات دهد و‌…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا

 

اگر قصد دانلود فیلم استخراج ۲ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی مختصر درباره فیلم استخراج ۲

 

این فیلم بسیار دیدنی به کارگردانی سم هارگریو ساخته شده است. یکی از فیلم های اکشن می باشد که در کشور ایالات متحده آمریکا نیز تولید شده است و بازیگرانی همچون کریس همسورث ، دیوید هاربر ، رودراک جیزوال ، راندیپ ، هوداران ، پانکاج تریپانی و… ایفای نقش کرده اند.

 

خلاصه داستان فیلم استخراج ۲ به این صورت است که فروشندگان و قاچاقچیان سلاحی وجود دارند که تنها کارشان قاچاق کردن سلاح می باشد. یکی از قاچاقچیان بسیار بزرگ که در دنیای زیر زمینی نیز شناخته شده بود و یکی از بزرگ ترین قاچاقچیان بوده است. او عاشق پول و ثروت بود و کسی حق نداشت که از فرمان او سر پیچی کنند و در واقع همه از او می ترسیدند که اگر کار اشتباهی را انجام دهند می دانند که به حسابشان می رسد.

 

اما این قاچاقچی بزرگ دشمنان زیادی را هم داشته است اما به دلیل قدرتی که او در دست دارد کسی نمی توانست از پس او بر بیاید که در یک روزی چندین نفر با تلاش و کوشش بسیار زیاد پسر او را می دزدند و این قاچاقچی را بسیار عصبانی می کنند و او هم برای نجات پسرش یک شخص مزدوری را به اسم راک استخدام می کند و…

پیج اینستاگرام دیوید هاربر (بازیگر)

 

دیوید هابر بازیگر موفق فیلم دیدنی استخراج ۲ به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۰

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام دیوید را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام دیوید هاربر 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم استخراج ۲ مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم استخراج ۲ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا