فیلم و سریال

سریال اسارت قسمت ۱۵۰

معرفی سریال اسارت قسمت 150

سریال اسارت قسمت ۱۵۰ را می توانید از طریق سایت حضرات نیوز دانلود کنید و تماشا کنید. سریال اسارت محصول کشور ترکیه می باشد. این سریال در واقع در سال ۲۰۲۲ توسط کارگردانی به اسم سرکان موت و ایهان اوزون ساخته شد و از طریق شبکه kanal 7 ترکیه به اکران درآمد.

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۵۰ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۵۰ با کیفیت بالا

 

سریال اسارت قسمت ۱۵۰

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۵۰ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال اسارت قسمت ۱۵۰ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طراح داستان

 

اورهون شخصیت اصلی این سریال دیدنی می باشد که یکی از مغرور ترین و خوش تیپ ترین انسان ها می باشد. اورهون مال و ثروت زیادی دارد و حتی می توان گفت که آن قدری ثروت دارد که می تواند چندین ویلای بسیار گرانی را در عرض چند دقیقه خریداری کند. اورهون متاسفانه محبت پدر و مادری ندیده است چون پدرش وقتی که اورهون کمتر از ۴ سال سن داشت او را ترک کرده است و مادرش نیز یک زنی بسیار مغرور و عجیب و غریب است که هیچ محبتی به اورهون نکرده است و او را از محبت مادری دور ساخته است.

 

اورهون خواهری به اسم نیهان دارد که بعد از فارغ التحصیل از دانشگاه توانسته مدرک پزشکی بگیرد و فعالیت خود را آغاز کند بعد از گذشت مدتی نیهان با یک طرح کمک به فقیران و کودکان آفریقایی آشنا می شود و برای انجام کار خیر خواهانه قصد دارد به آن جا برود و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم culpa mía با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

 

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۵۰ را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

اطلاعاتی درباره سریال ترکیه ای اسارت

 

سریال اسارت به نویسندگی باشاک یازی اوداسی و به کارگردانی ایهان اوزون و سرکان موت ساخته شده است این سریال محصول کشور ترکیه می باشد که با ژانر درام در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و از طریق شبکه kanal 7 به اکران درآمده است. در این سریال بازیگران معروفی همچون جنک تورون ، ماهاسین مرابت ایفای نقش کرده اند.

 

خلاصه داستان به این شکل است اورهون یکی از مغرور ترین و خوش تیپ ترین انسان ها می باشد. اورهون مال و ثروت زیادی دارد و حتی می توان گفت که آن قدری ثروت دارد که می تواند چندین ویلای بسیار گرانی را در عرض چند دقیقه خریداری کند.

 

اورهون متاسفانه محبت پدر و مادری ندیده است چون پدرش وقتی که اورهون کمتر از ۴ سال سن داشت او را ترک کرده است و مادرش نیز یک زنی بسیار مغرور و عجیب و غریب است که هیچ محبتی به اورهون نکرده است و او را از محبت مادری دور ساخته است. اورهون خواهری به اسم نیهان دارد که بعد از فارغ التحصیل از دانشگاه توانسته مدرک پزشکی بگیرد و فعالیت خود را آغاز کند بعد از گذشت مدتی و…

 

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۵۰ را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم fast x بدون سانسور

پیج اینستاگرام جنک تورون (بازیگر)

 

جنک تورون بازیگر فیلم ترکیه ای اسارت به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جنک را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام جنک تورون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره سریال دیدنی اسارت قسمت ۱۵۰ مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال اسارت قسمت ۱۵۰ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا