فیلم و سریال

دانلود فیلم بیگانه ۲

آموزش دانلود فیلم بیگانه ۲

دانلود فیلم بیگانه ۲ + کیفیت بالا. این فیلم یکی از بهترین فیلم های خارجی می باشد که داستان آن درباره بیگانه ها می باشد. فیلم بیگانه ۲ با ژانر ترسناک ، علمی ، تخیلی و با کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده است و بازیگرانی همچون سیگورنی ویور ، بیل پاکستون ، مایکل بین ، لانس هنریکسن ، پل رایزر و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم بیگانه ۲ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم بیگانه ۲

 

دانلود فیلم بیگانه ۲

دانلود فیلم بیگانه ۲ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم بیگانه ۲ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم کسی به اسم الن ریپلی وجود دارد که او با موجودات خطرناک بیگانه رو به رو می شود که ۵۷ سال از آن روز می گذرد. موجودات بیگانه الن ریپلی را در خواب فرو برده بود و او در فضا معلق مانده بود. در کره زمین هیچ کسی باور نمی کند که او با آدم های فضایی رو به رو شده است. یک کمپانی وجود دارد که آن ها از این موضوع مشکوک می شوند.

 

و بالاخره یک گروهی را تشکیل می دهند تا به سیاره Lv-426 بروند و بررسی های لازم را انجام دهند وقتی که این گروه به آن سیاره می روند بعد از مدتی هیچ خبری از آن ها نمی شود و این کمپانی نیز برای نجات گروه قبلی و بررسی آن سیاره گروهی متشکل از گروه های مسلح و نظامی را تشکیل می دهد و به آن سیاره می فرستد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم killers of the flower moon

 

اگر قصد دانلود فیلم بیگانه ۲ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم بیگانه ۲

 

این فیلم با کارگردانی جیمز کامرون و با ژانر علمی و تخیلی و ترسناک به مدت ۱۳۸ دقیقه ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شده است و بازیگرانی مانند : سیگورنی ویور ، مایکل بین ، بیل پاکستون ، لانس هنریکسن ، پل رایزر و… در این فیلم محبوب بازیگری کرده اند. این فیلم با هزینه ۱۸ میلیون دلاری ساخته و با هزینه ۱۳۱ میلیون دلار به فروش رفته است.

 

به صورت خلاصه کسی به اسم الن ریپلی وجود دارد که او با موجودات خطرناک بیگانه رو به رو می شود که ۵۷ سال از آن روز می گذرد. موجودات بیگانه الن ریپلی را در خواب فرو برده بود و او در فضا معلق مانده بود. در کره زمین هیچ کسی باور نمی کند که او با آدم های فضایی رو به رو شده است. یک کمپانی وجود دارد که آن ها از این موضوع مشکوک می شوند.

 

و بالاخره یک گروهی را تشکیل می دهند تا به سیاره Lv-426 بروند و بررسی های لازم را انجام دهند وقتی که این گروه به آن سیاره می روند بعد از مدتی هیچ خبری از آن ها نمی شود و این کمپانی نیز برای نجات گروه قبلی و بررسی آن سیاره گروهی متشکل از گروه های مسلح و نظامی را تشکیل می دهد و به آن سیاره می فرستد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی

بیوگرافی سیگورنی ویور

 

سیگورنی ویور در ۸ اکتبر در سال ۱۹۴۹ در نیویورک به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را در سال ۱۹۷۱ آغاز کرده است.

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم بیگانه ۲ اشاره کرد که لینک دانلود فیلم بیگانه ۲ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام سیگورنی ویور

 

سیگورنی ویور به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام سیگورنی ویور را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام سیگورنی ویور 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم بیگانه ۲ و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم بیگانه ۲ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا