فیلم و سریال

دانلود فیلم fast x دوبله فارسی بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم fast x دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم fast x دوبله فارسی بدون سانسور + کیفیت عالی. فیلم زیبا و محبوب fast x این روزا یکی از ترند ترین فیلم ها می باشد که طرفداران زیادی را از سر تا سر جهان و ایران دارد.

اگر قصد دانلود فیلم fast x دوبله فارسی بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم fast x دوبله فارسی بدون سانسور

 

دانلود فیلم fast x دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم fast x دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم fast x دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم دیدنی fast x

 

دومینیک تورتو و سایفر دشمن یک دیگر هستند. و سایفر یک تهدید بزرگی برای دومینیک تورتو هست چون سایفر در حقیقت قصد دارد تا دومینیک تورتو و گروه و خانواده اش را از بین ببرد و آن ها را نابود کند تا انتقام پدرش را از تورتو بگیرد. دومینیک تورتو نیز وقتی که از این موضوع با خبر می شود گروهش را آماده می کند تا در برابر سایفر مبارزه کنند و اجازه ندهند که سایفر به آن ها آسیبی بزند.

 

سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود و هر دو برای مبارزه با دومینیک تورتو دشمن اصلی آن ها آماده سازی می کند اما سایفر نیز می داند که تورتو یک رقیب سر سختی است و به آسانی شکست نمیخورد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود پوست شیر قسمت آخر

 

اگر قصد دانلود فیلم fast x دوبله فارسی بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید‌

اطلاعاتی مختصر درباره فیلم دیدنی fast x

 

این فیلم را شرکت های مختلفی به اسم های اوریجینال فیلم و یونیور سال پیک چرز و وان ریس فیلمز و راث کرشنبام فیلم و پرفکت استورم انتر تینمنت ساخته شده است که به ژانر اکشن و ماجراجویی به کارگردانی لویی لتریر نیز تولید شده است.

 

در این فیلم بازیگرانی مانند : میشل رودریگز ، تایرس گیبسون ، کریس ، جور دانا بروستر ، برایان اوکانر ، ناتالی امانوئل ، سونگ کانگ ، جان سینا ، مایکل روکر ، شارلیز ترون ، کاردی بی ، ریتا مورنو ، بری لارسون ، شارلیز ترون ، هلن میرن ، اسکات ایستوود ، دانیلا ملچیور ، الن ریچسون بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم زیبا و دیدنی از این قراره که دومینیک تورتو و سایفر دشمن یک دیگر هستند. و سایفر یک تهدید بزرگی برای دومینیک تورتو هست چون سایفر در حقیقت قصد دارد تا دومینیک تورتو و گروه و خانواده اش را از بین ببرد و آن ها را نابود کند تا انتقام پدرش را از تورتو بگیرد. دومینیک تورتو نیز وقتی که از این موضوع با خبر می شود گروهش را آماده می کند تا در برابر سایفر مبارزه کنند و اجازه ندهند که سایفر به آن ها آسیبی بزند.

 

سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود و هر دو برای مبارزه با دومینیک تورتو دشمن اصلی آن ها آماده سازی می کند اما سایفر نیز می داند که تورتو یک رقیب سر سختی است و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم برادران لیلا با کیفیت

پیج اینستاگرام شارلیز ترون (بازیگر)

 

شارلیز ترون بازیگر خوب فیلم fast x به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام شارلیز ترون را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام شارلیز ترون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم دیدنی fast x مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم fast x دوبله فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا