فیلم و سریال

دانلود فیلم اشعه مرگبار

آموزش دانلود فیلم اشعه مرگبار

دانلود فیلم اشعه مرگبار با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم زیبا به کارگردانی کارولین لابرش و استیو لئونارد در ژانر علمی و تخیلی و هیجان انگیز ساخته شده است. فیلم اشعه مرگبار محصول کشور کانادا می باشد‌.

اگر قصد دانلود فیلم اشعه مرگبار را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم اشعه مرگبار با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم اشعه مرگبار

دانلود فیلم اشعه مرگبار با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم اشعه مرگبار با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

مردی خون آلودی وجود دارد که در حال بازگشت به شهرش بود و در کنار یه غذا خوری می ایستد تا ناهارش را بخورد بعد وقتی که این مرد به غذا خوری می رود می بیند همه مرده است و یا دل حال مردن است به همین دلیل یه شوک بسیار سنگینی بر او وارد می شود و حافظه اش را از دست می دهد و سریعا به بیرون از غذا خوری می رود و به دنبال راهی برای بازگشت به شهر است او از یک ماشینی که در حال رد شدن بوده است کمک خواست اما او وقتی که به یک راه انحرافی می رود به طور ناگهانی او هم می میرد.

از گوشی برای درخواست کمک زنگ می زند و وقتی که از او اسمش را می پرسند متوجه می شود که حافظه اش را از دست داده است و از کارت شناسایی خود می بیند که اسمش لیام هارتول است بعد از آن خبری مبنی بر این که بیماری وجود دارد و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲

اگر قصد دانلود فیلم اشعه مرگبار را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم اشعه مرگبار

 

فیلم اشعه مرگبار یک فیلم علمی و تخیلی و هیجان انگیز کانادایی می باشد که در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی استیو لئونارد و کارولین لابرش و با نویسندگی برت دوناهودر ، شارلوت سالیوان ، دیگو کلاتهوف ساخته شده است. این فیلم به مدت ۹۲ دقیقه تولید شده است و در سال ۲۰۱۷ به اکران درآمده است.

به صورت خلاصه یک مردی خون آلودی وجود دارد که در حال بازگشت به شهرش بود و در کنار یه غذا خوری می ایستد تا ناهارش را بخورد بعد وقتی که این مرد به غذا خوری می رود می بیند همه مرده است و یا دل حال مردن است به همین دلیل یه شوک بسیار سنگینی بر او وارد می شود و حافظه اش را از دست می دهد و سریعا به بیرون از غذا خوری می رود و به دنبال راهی برای بازگشت به شهر است او از یک ماشینی که در حال رد شدن بوده است کمک خواست اما او وقتی که به یک راه انحرافی می رود به طور ناگهانی او هم می میرد.

از گوشی برای درخواست کمک زنگ می زند و وقتی که از او اسمش را می پرسند متوجه می شود که حافظه اش را از دست داده است و از کارت شناسایی خود می بیند که اسمش لیام هارتول است و…

اگر قصد دانلود فیلم اشعه مرگبار را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم bombshell بدون سانسور

پیج اینستاگرام شارلوت سالیوان (بازیگر)

 

شارلوت سالیوان بازیگر فیلم اشعه مرگبار به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام شارلوت سالیوان را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام شارلوت سالیوان 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم اشعه مرگبار مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم اشعه مرگبار در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا