فیلم و سریال

دانلود فیلم american made

آموزش دانلود فیلم american made

دانلود فیلم american made + کیفیت بالا. فیلم american made یکی از بهترین فیلم های خارجی می باشد. این فیلم به کارگردانی داگ لیمان ساخته شده است و بازیگرانی همچون تام کروز ، سارا رایت ، جسی پلمونس و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم american made را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم american made

 

دانلود فیلم american made

دانلود فیلم american made با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم american made با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

در این فیلم شخصی به اسم بری سیل وجود دارد که او یکی از موف ترین خلبانان خطوط هوایی شرکت ترنس ورلد بوده که به مرور زمان با توجه به توانایی که داشته وارد اطلاعات کشور آمریکا یعنی سی آی ای می شود و تقریبا در دهه هشتاد عملیات های خلبانی او آغاز می شود. بعد از گذشت مدتی و به سر انجام رساندن چندین عملیات مختلف او مرتکب خطایی می شود.

و سیل نیز برای این که به زندان نیفتد مجبور می شود تا نقش خبر چین را برای اداره مبارزه با مواد مخدر کشور آمریکا را به عهده بگیرد و با آن ها کار کند و…

اگر قصد دانلود فیلم american made را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم american made

این فیلم با ژانر درام و ماجراجویی و به کارگردانی داگ لیمان ساخته شده است و در سال ۲۰۱۷ نیز به نمایش درآمده است. در فیلم american made بازیگرانی مانند : تام کروز ، دامنل گلیسون ، جسی پلمونس ، سارا رایت ، کلب لندری جونز ، جیما مایز ، لولا کریک ، کانر ترینی یر و… بازیگری کرده اند و محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم sisu

به صورت خلاصه شخصیتی به اسم بری سیل وجود دارد که او یکی از موف ترین خلبانان خطوط هوایی شرکت ترنس ورلد بوده که به مرور زمان با توجه به توانایی که داشته وارد اطلاعات کشور آمریکا یعنی سی آی ای می شود و تقریبا در دهه هشتاد عملیات های خلبانی او آغاز می شود. بعد از گذشت مدتی و به سر انجام رساندن چندین عملیات مختلف او مرتکب خطایی می شود.

و سیل نیز برای این که به زندان نیفتد مجبور می شود تا نقش خبر چین را برای اداره مبارزه با مواد مخدر کشور آمریکا را به عهده بگیرد و با آن ها کار کند و…

بیوگرافی تام کروز

تام کروز در ۳ ژوئیه در سال ۱۹۶۲ در شهر نیویورک به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۸۱ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم american made اشاره کرد که لینک دانلود فیلم american made در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

او تا به الان ۳ ازدواج داشته است و در حال حاضر نیز صاحب ۳ فرزند می باشد.

پیج اینستاگرام تام کروز

تام کروز به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم fast x دوبله فارسی بدون سانسور

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام تام کروز را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام تام کروز 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم american made و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم american made در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا