فیلم و سریال

نقره در سریال نون خ

معرفی نقره در سریال نون خ

نقره در سریال نون خ یکی از شخصیت های اصلی این سریال است که توانسته در این سریال خوش بدرخشد نقره در واقع خانم اکرم یدی می باشد که در نقش نقره در سریال نون خ ۴ بازیگری کرده است.

اگر اطلاعات بیشتری را راجب نقره در سریال نون خ می خواهید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

نقره در سریال نون خ چه کسی است؟

 

در واقعا نقره در سریال محبوب نون خ خانم اکرم یدی می باشد.
اکرم یدی یکی از بازیگران کرمان شاهی می باشد.

بیوگرافی کامل اکرم یدی

خانم اکرم یدی متولد دهه هفتادی در شهر کرمان شاه می باشد او تا به الان توانسته در سریال ها و فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

اکرم یدی با بازی در نمایش صد در یکی از جشنواره های تئاتر توانست برنده جایزه شود و به افتخارات خود اضافه کند.

اکرم یدی ابتدا فعالیت خود را در تئاتر شهر کرمانشاه آِغاز کرد و به مرور زمان با توجه به استعداد و توانایی که داشت توانست برنده جوایز هایی از جشنواره تئاتر شود و بعد از مدتی شروع به بازیگری در سریال های تلویزیونی کرد.

خانم اکرم تا به الان توانسته در فیلم ها و سریال های محبوبی بازیگری کند اما او با خوش درخشیدن در نقش نقره در سریال نون خ توانست به شهرت برسد و به یکی از چهره های معروف تبدیل شود‌.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم شهادت مرزبانان سراوان

خانم اکرم یدی به دلیل حضورش در سریال نون خ ۴ از کارگردان این سریال یعنی آقای سعید آقا خانی به دلیل اعتمادش به او تشکر کرد و گفت خیلی از آموخته ها و راهنمایی هایش استفاده کرده است.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره ازدواج خانم اکرم یدی در دست نیست و به محض انتشار این اطلاعات در مقاله نیز ادیت خواهد شد.

شروع فعالیت اکرم یدی

خانم اکرم یدی ابتدا کار خود را با تئاتر در کرمان شاه آغاز کرده است و او با بازی در یکی از نمایش های جشنواره شهر کرمانشاه به اسم صد توانست برنده جایزه این جشنواره شود.

بعد از مدتی کشف استعداد و توانایی شروع به بازیگری در فیلم و سریال ها کرد و اولین سریالی که با آن سریال وارد قاب تلویزیون ها شد سریال نون خ می باشد.

این سریال یکی از معروف ترین سریال های ایرانی می باشد و خانم اکرم یدی نیز با نقش نقره در سریال نون خ ۴ توانست به سر زبان ها بیفتند و به یکی از چهره های سر شناس تبدیل شود.

سریال نون خ

سریال نون خ یکی از سریال های محبوب ایرانی می باشد که طرفداران بسیار زیادی را از سر تا سر ایران دارد. این سریال با ژانر کمدی ، اجتماعی ، خانوادگی و با کارگردانی آقای سعید آقا خانی ساخته شده است. تا به الان ۴ فصل این سریال ساخته شده است.

در سریال نون خ بازیگران معروفی همچون علی صادقی ، اکرم یدی ، یزید آقا خانی ، سیروس میمنت ، یدالله شاد مانی ، امیر سهیلی ، حمید رضا اذرنگ ، صبا شرافتی ، ندا قاسمی ، نسرین مرادی ، هدیه بازوند ، سید علی صالحی ، کاظم نور بخش ، علی اخوان ، ماشا الله وروایی ، مجید یاسر ، پاشا جمالی ، میر طاهر ، مظلومی ، هومن حاج عبداللهی ، حمید لولایی و… بازیگری کرده اند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the brand new testament

سریال نون خ در سال ۱۳۹۸ پر بیننده ترین سریال این سال بود و تا کنون ۴ فصل از این سریال ساخته شده است و یکی از نقش های این سریال در فصل ۴ نقره در سریال نون خ ۴ می باشد.

پیج اینستاگرام اکرم یدی

خانم اکرم یدی به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفداران عزیز خود دارد در پلتفرم اینستاگرام نیز فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام اکرم یدی بازیگر نقش نقره در سریال نون خ را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام اکرم یدی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال نون خ و بازیگری در نقش نقره در سریال نون خ مطالبی را ارائه دادیم.

حضرات نیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا