فیلم و سریال

شعله های سرکش

دانلود فیلم شعله های سرکش

شعله های سرکش یکی از بهترین فیلم ها می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و در این فیلم بازیگرانی همچون نریمان، رضا بیک ایمانوردی، ملک پور، حسن شاهین و… بازیگری می کند.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم شعله های سرکش

 

دانلود فیلم شعله های سرکش

دانلود فیلم شعله های سرکش با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم شعله های سرکش با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم شعله های سرکش

در این فیلم نریمان به دنبال بعضی از افراد خاص می گردد و قصد کشتن آن ها را دارد و برای این کار نیاز به نیرو دارد. نریمان نیرو هایش را به تعداد زیاد جمع می کند و بعد از مدتی با بررسی های انجام شده می فهمد که آن افراد خاص در گردونه پاوه است و به گردونه پاوه به قصد کشتن آن ها می رود و….

اگر قصد دانلود فیلم شعله های سرکش را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحاتی درباره فیلم شعله های سرکش

این فیلم با کارگردانی صمد صباحی و با بازیگری، بازیگرانی همچون رضا بیک ایمان وردی ، دیانا ، سهیلا ، محمد رضا فاضلی ، اکبر هاشمی و… ساخته شده است. فیلم شعله های سرکش محصول کشور ایران می باشد و به زبان فارسی نیز ساخته شده است.

به صورت خلاصه در این فیلم یک شخصیتی به اسم نریمان به دنبال بعضی از افراد هایی می گردد تا آن ها را بکشد و برای این که بتواند این افراد ها را پیدا و به قتل برساند نیاز به نیرو دارد و نیرو هایش را به تعداد  زیادی جمع می کند و بعد از بررسی های انجام شده او می فهمد که آن افراد در گردنه پاوه زندگی می کنند. نریمان به قصد کشتن آن ها به گردنه پاوه سفر می کند و در آن جا شروع به قتل و غارت می کند و‌‌….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور

بیوگرافی صمد صباحی

آقای صمد صباحی در سال ۱۲۹۳ در کشور جمهوری آذربایجان ( شوروی سابق ) به دنیا آمده است او از طریق رشته نقاشی در یکی از بهترین هنرستان های باکو فارغ التحصیل شده است.

او برای اولین بار در سال ۱۳۰۵ فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری با تئاتر آغاز کرد و بعد از مدتی در سال ۱۳۱۱ نیز به شهر تبریز مهاجرت کرد و از شهر تبریز به تهران مهاجرت کرد.

صمد صباحی بعد از مهاجرت به شهر تهران در سال ۱۳۱۸ توانست از طریق هنرپیشگی هنرستان فارغ التحصیل شد. بعد از گذشت ۶ سال کار خود را به صورت کاملا رسمی و حرفه ای با کارگردانی ، بازیگری و نویسندگی با یکی از نمایش هایی به اسم ریش تراش سویل آغاز کرد.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم شعله های سرکش اشاره کرد که لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد اگر قصد دانلود آن را دارید از طریق این لینک اقدام به دانلود فیلم کنید.

اما متاسفانه او در سال ۱۳۵۶ در شهر تهران وقتی که ۶۳ سال سن داشت دار فانی را وداع گفت.

بیوگرافی رضا فاضلی

آقای رضا فاضلی در ۱۲ تیر در سال ۱۳۱۴ در شهر تهران به دنیا آمده است. رضا فاضلی دوران کودکی اش را در خیابان اسماعیل بزاز گذرانده است.

دوران ابتدایی خود را در یکی از مدارس هایی به اسم نوشیروان و خیام گذرانده است و سپس دوره متوسطه را نیز در دبیرستان پهلوی و فرخی به پایان رسانده است و بعد از مدتی وارد عرصه بازیگری شده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم استخراج 2 دوبله فارسی بدون سانسور

شرح مقاله

ما در این فیلم برای شما کاربران درباره فیلم های سرکش و کارگردان و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم. اگر قصد دانلود این فیلم را دارید لینک دانلود این فیلم در مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

سایت شرط بندی معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا