فیلم و سریال

فیلم شعله های سرکش

دانلود فیلم شعله های سرکش

فیلم شعله های سرکش یکی از فیلم های قدیمی و معروف ایرانی می باشد و به زبان فارسی و با کارگردانی صمد صباحی ساخته شده است.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم شعله های سرکش با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم شعله های سرکش

دانلود فیلم شعله های سرکش با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم شعله های سرکش با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم شعله های سرکش

در این فیلم قدیمی یک شخصیتی به اسم نریمان به دنبال بعضی از افرادی می گردد و قصد کشتن آن ها را دارد و برای این کار نیاز به چندین نیرو و افراد دارد که در مدت کوتاهی این نیرو و افراد ها را جمع می کنند و بعد از بررسی های انجام شده می فهمد که آن افراد ها در گردنه پاوه زندگی می کنند و بعد نریمان به گردنه پاوه به قصد کشتن آن ها سفر می کند و…

اگر قصد دانلود فیلم شعله های سرکش را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم شعله های سرکش

شعله های سرکش محصول کشور ایران و با زبان فارسی با کارگردانی صمد صباحی و با بازیگری انواع بازیگرانی مانند: اکبر هاشمی ، دیانا ، رضا بیک ایمانوردی ، محمد رضا فاضلی ، سهیلا و… ساخته شده است

بیشتر مطالعه کنید  فیلم نافرمانی روسی

به صورت خلاصه در این فیلم نریمان به دنبال بعضی از افراد هایی می گردد تا آن ها را بکشد و برای این که بتواند این افراد ها را پیدا و به قتل برساند نیاز به نیرو دارد و نیرو هایش را به تعداد  زیادی جمع می کند و بعد از بررسی های انجام شده او می فهمد که آن افراد در گردنه پاوه زندگی می کنند. نریمان به قصد کشتن آن ها به گردنه پاوه سفر می کند و در ان جا شروع به قتل و غارت می کند و‌‌….

بازیگران و کارگردان فیلم شعله های سرکش

این فیلم قدیمی و محبوب با کارگردانی صمد صباحی و با بازیگرانی مانند: رضا بیک ایمان وردی ، اکبر هاشمی ، محمد رضا فاضلی ، سهیلا ، دیانا و… ساخته شده است.

بیوگرافی رضا بیک ایمانوردی

آقای رضا بیک ایمانوردی در ۲۵ خرداد سال ۱۳۱۵ در شهر تهران به دنیا آمده است. پدر رضا بیک آقای اصلان ایمانوردی یکی از مهاجران باکو و مادر او نیز اهل شهر قزوین بوده است.

آقای رضا بیک ایمانوردی به دلیل مسلط کاملی که به زبان انگلیسی داشت در سفارت آمریکا استخدام و مشغول به کار شد. او ابتدا فعالیت هنری اش را در سال ۱۳۳۷ با بازیگری در یکی از تئاتر هایی به اسم اسکار آغاز کرد.

رضا بیک در سال ۱۳۴۰ با آقای ساموئل خاچیکیان آشنا شد و ساموئل چهره سینمایی او را مناسب برای بازیگری در سینما دانست و آقای ایمانوردی را به برای بازیگری در سینما در استودیو آژیر فیلم دعوت می نماید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم

بالاخره بعد از مدتی او در این استودیو اولین نقش سینمایی خود را با بازیگری در یک فیلم کوتاهی به اسم فیلم فریاد نیمه نقش بازیگری کرد و به دلیل توانایی و استعدادی که آقای رضا بیک داشته باعث شد تا آقای خاچیکیان در فیلم های بعدی اش از او استفاده کند و به او نقش بدهد.

بعد از مدتی فعالیت در عرصه سینما در سال ۱۳۵۵ استودیو آربی فیلم rb مخفف رضا بیک را تاسیس کرد و از آن موقع به بعد کار خود را با تهیه فیلم ادامه داد.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم شعله های سرکش اشاره کرد.

شرح مقاله

ما در این فیلم برای شما کاربران عزیز درباره فیلم های سرکش و کارگردان و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم. اگر قصد دانلود این فیلم را دارید لینک دانلود این فیلم در مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

سایت شرط بندی معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا