فیلم و سریال

دانلود فیلم پنهان ۲۰۱۵

آموزش دانلود فیلم پنهان 2015

دانلود فیلم پنهان ۲۰۱۵ + کیفیت عالی. فیلم پنهان یک فیلم بسیار هیجان انگیز آمریکایی می باشد که در ژانر روان شناختی و درام به کارگردانی برادران دافر ساخته شده است. در این فیلم زیبا بازیگران همچون اندریا رایز بورو ، الکساندر اسکار سگارد و… بازیگری کرده است.

اگر قصد دانلود فیلم پنهان ۲۰۱۵ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید‌.

دانلود فیلم پنهان ۲۰۱۵

 

دانلود فیلم پنهان ۲۰۱۵

دانلود فیلم پنهان ۲۰۱۵ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم پنهان ۲۰۱۵ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

کشور ایالات متحده لمریکا در یک تهدیدی قرار گرفته است و به شکل بسیار عجیب و غریب این کشور را در حال نابود کردن است و در خطر بسیار شدیدی قرار گرفته اند. خانواده ای ۳ نفره با اسم های ری و کلر و دختر شان زوئی پس از گذشت زمان بسیار کمی برای این که بتوانند از این هیولایی که در حال نابود کردن کشورشان هست نجات پیدا کنند به پناهگاه مترویی پناه می برند و شروع به زندگی در آن جا می کنند‌.

 

در اولین شب زوئی یک کابوس خطرناکی می بیند و این کابوس او را خیلی می ترساند و از خواب بیدار می شوند با این که آن ها در این پناهگاه سختی های بسیار زیادی را متحمل می شوند اما باز هم با قوانین خاصی که دارند توانسته اند آرامش خود شان را حفظ کنند. در یک روزی دوباره آن ها در پناهگاه مشغول غذا خوردن بودند که متوجه شدند موشی تمام غذا های ان ها را می خورد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دوستی با مزایا

اطلاعاتی درباره فیلم پنهان

 

فیلم پنهان به کارگردانی برادران دافر ساخته شده است. این فیلم ابتدا به مدت ۷۸ دقیقه تولید شده و در تاریخ ۱۵ سپتامبر در سال ۲۰۱۵ به نمایش درآمده است‌‌. این فیلم بسیار زیبا و دیدنی محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و در آن جا نیز به زبان انگلیسی ساخته شده است. در زمان خودش این فیلم فروش گیشه ۳۱۰ هزار دلاری را داشته است.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که کشور ایالات متحده لمریکا در یک تهدیدی قرار گرفته است و به شکل بسیار عجیب و غریب این کشور را در حال نابود کردن است و در خطر بسیار شدیدی قرار گرفته اند. خانواده ای ۳ نفره با اسم های ری و کلر و دختر شان زوئی پس از گذشت زمان بسیار کمی برای این که بتوانند از این هیولایی که در حال نابود کردن کشورشان هست نجات پیدا کنند به پناهگاه مترویی پناه می برند و شروع به زندگی در آن جا می کنند‌.

 

در اولین شب زوئی یک کابوس خطرناکی می بیند و این کابوس او را خیلی می ترساند و از خواب بیدار می شوند با این که آن ها در این پناهگاه سختی های بسیار زیادی را متحمل می شوند اما باز هم با قوانین خاصی که دارند توانسته اند آرامش خود شان را حفظ کنند. در یک روزی دوباره آن ها در پناهگاه مشغول غذا خوردن بودند.

 

لینک دانلود فیلم پنهان ۲۰۱۵ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام اندره آ رایز بور (بازیگر)

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دوستی با مزایا

انده آ رایز بورو بازیگر فیلم پنهان به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام اندره آ رایز بور را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام اندره آ رایز بور 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران محترم درباره فیلم پنهان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم پنهان ۲۰۱۵ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا