بیوگرافی

پریسا پورمشکی (Pooorblack)

معرفی پریسا پورمشکی (Pooorblack)

پریسا پورمشکی که یکی از خوشگل ترین و معروف ترین و محبوب ترین بلاگر های ایرانی می باشد و بسیاری از طرفداران پریسا او را به عنوان Pooorblack می شناسند.

پریسا در سال ۱۳۸۰ شمسی در شهر خوزستان به دنیا آمده است و او در حال حاضر تنها ۲۲ سال سن دارد و یکی از معروف ترین و بهترین محبوب ترین بلاگران ایرانی است. و در اینستاگرام نیز بیش از ۴ میلیون فالوور دارد.

ورود به اینستاگرام پریسا پورمشکی (Pooorblack)

کاربران عزیزی که می خواهند وارد اینستاگرام این بلاگر معروف و محبوب شوند می توانند با کلیک بر روی گزینه ( ورود به اینستاگرام پریسا پورمشکی ) وارد اینستاگرام این بلاگر شوند.

معرفی کامل پریسا پورمشکی (Pooorblack)

پریسا در سال ۱۳۸۰ شمسی در شهر خوزستان و در کشور ایران به دنیا آمده است و او در حال حاضر نیز ۲۲ سال سن دارد و در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب ترین بلاگر های ایرانی می باشد.

پریسا پورمشکی تحصیل خود را تا دیپلم و در رشته علوم تجربی تحصیل کرده است و با این که معدل او بالای ۱۹ بود و درس هایش را به خوبی می خواند اما به دانشگاه نرفت و اعتقاد داشت که رشته ای که می خواهد در دانشگاه خواندن خوب نیست.

پریسا که یکی از بهترین و خوشگل ترین بلاگر های ایرانی می باشد در شهر خوزستان به عنوان فرزند دوم به دنیا آمد و او تنها یک خواهر بزرگ تر از خودش به اسم مریم دارد که مریم تنها ۵ سال بزرگ تر از پریسا است.

بیشتر مطالعه کنید  پویان ان آر (Pouyan NR)

پریسا ابتدا فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ شمسی وقتی که تنها ۱۴ سال سن داشت آغاز کرد و در آن زمان به دلیل این که گوشی های هوشمند زیادی وجود نداشت با گوشی پدرش فیلم های فان و طنز می گرفت و در کامپیوتر با استفاده از یک برنامه ای ادیت می زد.

به گفته خود او عاشق این است که در شهر شمال زندگی کند و شهر شمال را خیلی دوست دارد.

قد و وزن پریسا پورمشکی (Pooorblack)

پریسا به بدن و سلامت بدن خود اهمیت بسیار زیادی می دهد و با ورزش کردن می خواهد بدن خود را سالم نگه دارد که قد او تقریبا ۱۶۰ سانتی متر و وزن او نیز تقریبا ۵۵ کیلو گرم می باشد.

رابطه های پریسا پورمشکی (Pooorblack)

پریسا تا به الان با هیچ شخصی ازدواج نکرده است و تا به الان هیچ اطلاعاتی درباره رابطه هایش منتشر نکرده است و هیچ اطلاعاتی درباره رابطه های پریسا وجود ندارد‌.

شروع فعالیت پریسا پورمشکی در اینستاگرام (Pooorblack)

پریسا ابتدا فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ شمسی وقتی که تنها ۱۴ سال سن داشت شروع کرد و در آن زمان به دلیل این که گوشی های هوشمند زیادی وجود نداشت با گوشی پدرش فیلم های فان و طنز می گرفت و در کامپیوتر با استفاده از یک برنامه ای ادیت می زد.

و هر روز با پیشرفت علم و تکنولوژی و به روی آورده شدن بعضی از گوشی های هوشمند او در سال ۱۳۹۸ با گوشی خود چندین ویدئو ویدئو کلیپ درست کرد و با پیشنهاد خانواده اش در آن سال یک پیج اینستاگرام ساخت و در آن کلیپ و ویدئو گذاشت و در حال حاضر یکی از معروف ترین و بهترین بلاگران ایرانی می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  کیودی پای (kewDiePie)

به گفته خود او هدف از ساخت این کلیپ ها خندیدن مردم است.

خانواده پریسا پورمشکی (Pooorblack)

پریسا که یکی از بهترین و خوشگل ترین بلاگران ایرانی می باشد در شهر خوزستان به عنوان فرزند دوم به دنیا آمد و او تنها یک خواهر بزرگ تر از خودش به اسم مریم دارد که مریم تنها ۵ سال بزرگ تر از پریسا است و او هیچ برادری ندارد.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا