بیوگرافی

دورچی کیست

معرفی دورچی

دورچی کیست دورچی یکی از خوانندگان نسل ۴ رپ فارسی است که به تازگی با انتشار اهنگ گاییدم به سر زبان ها افتاده است. او متولد دهه هفتادی می باشد و در شهر تهران نیز به دنیا آمده است. دورچی تقریبا ۳ سال است که در عرصه موسیقی فعالیت پر رنگی را دارد و محبوبیتش رفته رفته زیاد تر هم می شود.

اگر قصد دریافت اطلاعات بیشتری را درباره دورچی کیست دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دورچی کیست؟

 

دورچی با اسم اصلیش محمد یکی از رپران خوش صدا و نسل چهارم می‌ باشد او متولد دهه هفتادی در شهر تهران است و به تازگی با سرودن آهنگ گاییدم نیز توانسته نام خود را بسیار محبوب کند. دورچی برای اولین بار با نام مستعار کاربازی وارد عرصه موسیقی شد که بعد از مدتی نام مستعار خود را از کاربازی به دورچی تغییر داد. دورچی به معنای مروارید کوچک است که وقتی از خواننده معروف یعنی محمد رپر جوان ایرانی دلیل انتخاب لقب دورچی را پرسیدند گفت: در یعنی گوهر و چی یعنی قدرش را بدانیم برای همین دلیل نیز نام مستعار خودم را درچی انتخاب کرده‌ ام یعنی به معنای گوهری که باید قدرش را بدانیم.

 

نام اصلی دورچی محمد است اما اگر بخواهیم بیشتر به سوال دورچی کیست بپردازیم باید بگوییم که او یکی از رپران نسل چهار می باشد که بیشتر آهنگ هایش را در سبک های دریل و رپ خوانندگی می کند. مدت زیادی نیست که دورچی وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شده است اما او توانسته با اجرا‌ های قوی و آهنگ‌ هایی که دارد در کم‌ترین زمان به اوج شهرتش برسد و بر سر زبان‌ ها بیفتد. دورچی در واقع در سال ۱۳۹۹ وارد موسیقی و خوانندگی شد و تقریبا ۳ سال شده است که دورچی در عرصه موسیقی فعالیت می کند.

بیشتر مطالعه کنید  بیوگرافی دیلان چیچک

اهنگ های دورچی

 

دورچی در سه سال فعالیتی که در موسیقی و خوانندگی داشته است توانسته آهنگ‌ های زیادی را از خود به نمایش بگذارد از معروف‌ ترین آهنگ‌ های او که به تازگی نیز در شبکه‌ های اجتماعی وایرال شده است.

 

آهنگ گاییدم می باشد اما قبل از آن نیز آهنگ ها پیله ، تاریک ترین ، کاش بگه از معروف ترین اهنگ های دورچی می باشد. دورچی با آهنگ گاییدم جنجال های زیادی را در شبکه های اجتماعی بر پا کرد و یکی از دلایل های مهم به شهرت رسیدن دورچی همین اتفاق بوده است و حتی می توان گفت که این اتفاق از خوانندگی او بیشتر بر به شهرت رسیدنش کمک کرد و به همین دلیل نیز قطعا شما می دانید که دورچی کیست.

 

دورچی با خوانندگان معروفی همچون هیپ هاپولوژیست و سایر خوانندگان همکاری هایی داشته است اما متاسفانه تا به الان هیچ یک از رپران بزرگ ایرانی از او حمایت نکرده است و تنها سروش هیچکس گفته است که با آهنگ های او حال می کنم و سایر خوانندگان هیچ واکنشی را به اهنگ های دورچی نشان نداده اند. امیدورام در این مقاله تونسته باشیم تا به شما توضیحاتی را ارائه دهیم که به جواب سوال دورچی کیست رسیده باشید.

پیج اینستاگرام دورچی

 

دورچی به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره اهنگ های جدید و خبر های جدید را نیز در پیج اطلاع رسانی می کند‌.

بیشتر مطالعه کنید  آریا کئوکسر

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام دورچی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام دورچی 》وارد پیج اینستاگرام این خواننده معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره دورچی کیست مطالبی را ارائه داد و تمام اطلاعات لازم درباره این موضوع در این مقاله گفته شد.

حضرات نیوز

دکمه بازگشت به بالا