فیلم و سریال

سینمایی طوفان ناگهانی

معرفی سینمایی طوفان ناگهانی

سینمایی طوفان ناگهانی در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی یو دانگ در ژانر جنایی ساخته شده است. این فیلم دیدنی جزو فیلم های پر طرفدار این روزا می باشد که دانلود فیلم طوفان ناگهانی در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. بازیگرانی همچون یو آن دو ایفای نقش کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم سینمایی طوفان ناگهانی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سینمایی طوفان ناگهانی با کیفیت بالا

 

سینمایی طوفان ناگهانی

دانلود فیلم سینمایی طوفان ناگهانی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سینمایی طوفان ناگهانی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

مردی عادی که به پول نیاز داشت در یک کارخانه ای استخدام شد و شروع به کار کردن در آن جا کرد و چندین سال نیز به صورت مرتب به کار خود در این کارخانه ادامه داد. بعد از مدتی در همه جا و حتی در تلویزیون نیز از یک قاتل سریالی صحبت می کردند که هر روز باعث کشته شدن چندین انسان می شود این موضوع حال مرد را به هم می زند و ناراحت می شود و تصمیم می گیرد تا به تعقیب این قاتل سریالی برود و او را پیدا کند ک از انجام قتل های متعددی جلوگیری کند.

 

و برای همین نیز او از کارخانه اش استعفا می دهد و آن جا را ترک می کند و به دنبال قاتل سریالی که در همه جا از او صحبت می شد می افتد. در این راه بلا های بسیار زیادی را بر سر مرد آمد ولی باز هم او هرگز از راهش بر نمی گردد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دوستی با مزایا

 

اگر قصد دانلود فیلم سینمایی طوفان ناگهانی را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم طوفان ناگهانی

 

این فیلم زیبا به زبان چینی ساخته شده است و در سال ۲۰۱۷ نیز در ژانر جنایی با کارگردانی یو دانگ ساخته شده است. در فیلم طوفان ناگهانی بازیگرانی مانند : یو آن دو ، ییان جیانگ ، یو هانگ دو آن ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه مردی که به پول نیاز داشت در یک کارخانه ای استخدام شد و شروع به کار کردن در آن جا کرد و چندین سال نیز به صورت مرتب به کار خود در این کارخانه ادامه داد. بعد از مدتی در همه جا و حتی در تلویزیون نیز از یک قاتل سریالی صحبت می کردند که هر روز باعث کشته شدن چندین انسان می شود این موضوع حال مرد را به هم می زند و ناراحت می شود و تصمیم می گیرد تا به تعقیب این قاتل سریالی برود و او را پیدا کند ک از انجام قتل های متعددی جلوگیری کند.

 

و برای همین نیز او از کارخانه اش استعفا می دهد و آن جا را ترک می کند و به دنبال قاتل سریالی که در همه جا از او صحبت می شد می افتد. در این راه بلا های بسیار زیادی را بر سر مرد آمد ولی باز هم او هرگز از راهش بر نمی گردد و…

پیج اینستاگرام یو آن دو (بازیگر)

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور

یو آن دو بازیگر فیلم سینمایی طوفان ناگهانی به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام یو آن دو را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام یو آن دو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

سینمایی طوفان ناگهانی

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم طوفان ناگهانی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سینمایی طوفان ناگهانی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا