فیلم و سریال

دانلود فیلم اشتباه من با زیرنویس فارسی بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم اشتباه من با زیرنویس فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم اشتباه من با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم بسیار زیبا و دیدنی اشتباه من در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است که یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی که علاقه ی زیادی را به فیلم های عاشقانه دارد می باشد. کارگردان فیلم اشتباه من نیز کسی نیست جز دومینگو گونزالس‌.

اگر قصد دانلود فیلم اشتباه من با زیرنویس فارسی بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید‌.

دانلود فیلم اشتباه من با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم اشتباه من با زیرنویس فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم اشتباه من با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم اشتباه من با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

فیلم اشتباه من در چه تاریخی انتشار یافت؟

 

این فیلم بسیار جذاب و دیدنی در تاریخ ۸ ژوئن سال ۲۰۲۳ انتشار یافت.

خلاصه داستان

 

نوح یکی از دختران بسیار با هوش و با استعدادی می باشد که حتی می توان گفت پسر های زیادی نیز به دنبال او هستند. مادر نوح پول و ثروت را بسیار دوست دارد و حتی به صورت خلاصه می توان گفت که عاشق پول و ثروت است در روزی او با یک فرد ثروتمندی آشنا می شود و تصمیم می گیرد تا با او ازدواج کند در نتیجه وقتی این تصمیم را به نوح می گوید ابتدا نوح ناراحت می شود اما جز قبول کردن چاره ای ندارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم avatar 2

 

بعد از ازدواج مادر نوح آن ها به پیش آن مرد ثروتمند نقل مکان می کنند و در آن جا زندگی می کنند. نوح به خاطر این که از دوستانش دور شده بود ناراحت بود. او در حال راه رفتن در خیابانی بود که با یک پسری به اسم نیک آشنا می شود و باهم وقت گذرانی می کنند. نوح به مرور زمان متوجه می شود که کم کم عاشق نیک می شود و…

اطلاعاتی درباره فیلم اشتباه من

 

این فیلم یکی از فیلم های عاشقانه و درام اسپانیایی می باشد که به کارگردانی دومینگو گونزالس بر پایه مرسدس ران ساخته شده است. آقای دومینگو گونزالس از بازیگران با استعدادی مانند: نیکول والاس ، گابریل گوارا ، مارتا هازاس ، ایوان سانچز ، آوا رویز ، ویکتور وارونا ، فران برنگر ، ایوان ماساگو و… استفاده کرده است.

 

اگر قصد دانلود فیلم اشتباه من با زیرنویس فارسی بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید‌.

 

خلاصه داستان فیلم اشتباه من به این شکل است که نوح یکی از دختران زیبا و با هوش و با استعدادی می باشد که حتی می توان گفت پسر های زیادی نیز به دنبال او هستند. مادر نوح پول و ثروت را بسیار دوست دارد و حتی به صورت خلاصه می توان گفت که عاشق پول و ثروت است در یک روزی او با یک فرد ثروتمندی آشنا می شود و تصمیم می گیرد تا با او ازدواج کند

در نتیجه وقتی این تصمیم را به نوح می گوید ابتدا نوح ناراحت می شود اما جز قبول کردن چاره ای ندارد. بعد از ازدواج مادر نوح آن ها به پیش آن مرد ثروتمند نقل مکان می کنند و در آن جا زندگی می کنند. نوح به خاطر این که از دوستانش دور شده بود ناراحت بود. او در حال راه رفتن در خیابانی بود که با یک پسری به اسم نیک آشنا می شود و باهم وقت گذرانی می کنند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال اسارت قسمت ۱۰۳

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم دیدنی اشتباه من مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم اشتباه من با زیرنویس فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

سایت شرط بندی معتبر

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا