فیلم و سریال

فیلم سینمایی انسان و بیگانه

معرفی فیلم سینمایی انسان و بیگانه

فیلم سینمایی انسان و بیگانه یکی از بهترین فیلم های کره ای می باشد که به کارگردانی چوی دونگ هون و با آهنگ سازی جانگ یانگ گیو در سال ۲۰۲۲ به اکران درآمد. این فیلم با سرمایه گذاری شرکت کاپرا فیلم ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم سینمایی انسان و بیگانه را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سینمایی انسان و بیگانه

 

فیلم سینمایی انسان و بیگانه

دانلود فیلم سینمایی انسان و بیگانه با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سینمایی انسان و بیگانه با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم سفر در زمان و دروازه های زمان بین دنیای آخر یا همان آخر الزمان را به تصویر می کشد. پسری وجود دارد که علاقه ی زیادی سفر در زمان و بیگانه ها داشته و همیشه به دنبال آن ها بوده است به مرور زمان بعد از گذشت مدتی او یک دروازه ای را پیدا می کند و وارد آن می شود و با صحنه ی شگفت انگیزی رو به رو می شود.

در آن دروازه او متوجه می شود که در زمان سفر کرده است و با بیگانه ها آشنا می شود و بعد بیگانه ها در زمین آشکار می شود و اتفاقات فوق العاده ای رخ می دهد و…

اگر قصد دانلود فیلم سینمایی انسان و بیگانه را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم step up miami heat

توضیحاتی درباره فیلم انسان و بیگانه

 

این فیلم با کارگردانی چوی دونگ هون و با ژانر اکشن ، خیال پردازی و علمی در ۲۰ ژوئیه در سال ۲۰۲۲ به مدت ۱۴۲ دقیقه به نمایش درآمد. در این فیلم بازیگرانی مانند : ریو جون یول ، کیم وو بین ، کیم ته ری ، سو جی سوب ، یوم جونگ آه ، جو وو جین و… بازیگری کرده اند. فیلم سینمایی انسان و بیگانه محصول کشور کره جنوبی و به زبان کره ای ساخته شده است.

به صورت خلاصه در این فیلم سینمایی سفر در زمان و دروازه های زمان بین دنیای آخر یا همان آخر الزمان را به تصویر می کشد. پسری وجود دارد که علاقه ی زیادی سفر در زمان و بیگانه ها داشته و همیشه به دنبال آن ها بوده است به مرور زمان بعد از گذشت مدتی او یک دروازه ای را پیدا می کند و وارد آن می شود و با صحنه ی شگفت انگیزی رو به رو می شود.

در آن دروازه او متوجه می شود که در زمان سفر کرده است و با بیگانه ها آشنا می شود و بعد بیگانه ها در زمین آشکار می شود و اتفاقات فوق العاده ای رخ می دهد و…

بیوگرافی چوی دونگ هون

 

چوی دونگ هون در ۲۴ فوریه در سال ۱۹۷۱ در کشور کره جنوبی به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۸ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته فیلم های زیادی را بسازد.

بیشتر مطالعه کنید  سریال دکتر یوهان

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم انسان و بیگانه اشاره کرد که لینک دانلود فیلم سینمایی انسان و بیگانه در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام چوی دونگ هون

 

چوی دونگ هون به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام چوی دونگ هون را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام چوی دونگ هون 》وارد پیج اینستاگرام این کارگردان محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم انسان و بیگانه و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم سینمایی انسان و بیگانه در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا