فیلم و سریال

دانلود فیلم مرد خاکستری

آموزش دانلود فیلم مرد خاکستری

دانلود فیلم مرد خاکستری + کیفیت بالا. فیلم مرد خاکستری یکی از محبوب ترین فیلم ها می باشد. که در این فیلم بازیگرانی همچون رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، آنا د ارماس و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فیلم مرد خاکستری
ژانر ماجراجویی، اکشن
زبان انگلیسی
محصول امریکا
کارگردان برادران روسو
بازیگران آنا د آرماس،واگنر مورا

دانلود فیلم مرد خاکستری

 

دانلود فیلم مرد خاکستری

دانلود فیلم مرد خاکستری با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم مرد خاکستری با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم خاکستری

یک شخصی به اسم دونالد فیتزروی مقام ارشد سیا از یک قاتل در یکی از زندان ها دیدن می کند و دونالد به این قاتل یک پیشنهادی می دهد و به او می گوید در ازای انجام دستورات و کار به او آزادیش را می دهد و قاتل به این پیشنهاد مثبت جواب می دهد و با این کار موافقت می کند.

مقام ارشد سیا به او لقب سیرا سیکس را اختصاص می دهد بعد از ۱۸ سال در یکی از ماموریت هایی به اسم بانکوک به سیرا سیکس دستور داده می شود تا هدفی که به او نشان داده شده است را ترور کند.

هدفی که مد نظر سیا بوده است قبل مرگش فاش می کند که در برنامه سیرا فور کار می کرده و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم نافرمانی بدون سانسور

اگر قصد دانلود فیلم مرد خاکستری را دارید و می توانید لینک دانلود این فیلم را در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم مرد خاکستری

این فیلم بسیار محبوب با کارگردانی برادران روسو ساخته شده است و در این فیلم بازیگرانی مانند: رایان گاسلینگ، کریس، ایوانز، آنا د آرماس، واگنر مورا، جسیکا هنویک، رگی ژان پیج، جولیا باترز، بیلی باب تورنتون، الفری وودارد، دنوش و… بازیگرانی کرده اند.

به صورت خلاصه یک نفری به اسم دونالد که مقام ارشد سیا است به دیدار یکی از خطرناک ترین قاتلان به زندان می رود و به او پیشنهاد همکاری می دهد که در ازای همکاری این قاتل با سیا آزادیش را به او می دهد و قاتل این پیشنهاد را قبول می کند و….

بازیگران و کارگردان فیلم خاکستری

در این فیلم بازیگران معروفی همچون واگنر مورا، جسیکا هنویک، آنا د ارماس، رایان گاسلینگ، رگی ژان پیج، جولیا باترز، کریس ایوانز، بیلی باب تورنتون و… بازیگری کرده است و به کارگردانی برادران روسو ساخته شده است.

بیوگرافی واگنر مورا

واگنر مورا در سال ۱۹۷۶ میلادی در ۲۷ ژوئن در سالوادور در کشور برزیل به دنیا آمده است و یکی از بهترین بازیگران می باشد.

او در سال ۲۰۰۱ با یک شخصی به اسم ساندرا دلگادو ازدواج کرده است که بعد از مدتی صاحب فرزندی به اسم بم مورا شدند و این بازیگر در فیلم هایی به اسم یگان ویژه، نار کو ها، مرد خاکستری و… بازیگری کرده است.

از معروف ترین فیلم های این بازیگر می توان به فیلم مرد خاکستری اشاره کرد که لینک دانلود فیلم مرد خاکستری در مقاله وجود دارد و می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴

این بازیگر ابتدا فعالیت خود را در سال ۱۹۹۶ به صورت کاملا رسمی آغاز کرده است و تا کنون توانسته در فیلم های معروف و محبوبی بازیگری کند.

پیج اینستاگرام واگنر مورا

واگنر به دلیل محبوبیتی که در بین طرفداران خود دارد فالوور های زیادی را در اینستاگرام دارد و اطلاع رسانی ها و خبر های موجود در رابطه با فیلم های جدیدش را در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به پیج اینستاگرام واگنر مورا 》وارد پیج این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما کاربران عزیز درباره فیلم مرد خاکستری و بازیگران و کارگردان این فیلم مطالبی را ارائه دادیم. لینک دانلود فیلم مرد خاکستری در ابتدای مقاله وجود دارد. اگر قصد دانلود این فیلم را دارید می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا