فیلم و سریال

دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور

دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور + کیفیت عالی. فیلم fast x یکی از پر بیننده ترین فیلم های خارجی می باشد. این فیلم در ژانر اکشن و ماجراجویی به کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است. در این فیلم زیبا بازیگرانی همچون میشل رودریگز ، لودا کریس ، جیسون مو مو آ ، وین دیزل ، تایریس گیبسون ، ناتالی امانوئل و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور

 

دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور

دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

تهیه کننده فیلم fast x 2023

 

فیلم fast x 2023 به تهیه کنندگی نیل اچ موریتز ، جاستین لین ، وین دیزل ، جف کرشنبام ، سامانتا وینسنت و… ساخته شده است.

طرح داستان

 

دومینیک تورتو یکی از قدرتمند ترین فرد ها می باشد که دشمن های زیادی دارد اما یکی از دشمنان اصلی دومینیک تورتو سایفر می باشد. سایفر یکی از خلافکاران شهر می باشد که به دنبال گرفتن انتقام پدرش از دومینیک تورتو می باشد. دومینیک تورتو باید از خانواده و گروهش در برابر سایفر محافظت کند و اجازه ندهد که سایفر به آن ها آسیبی را وارد کند.

 

سایفر نیز می داند که دومینیک تورتو از اون اشخاصی نیست که به راحتی شکست را قبول کند و شکست بخورد برای همین با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود تا هر دو به کمک هم دومینیک تورتو را از بین ببرند. اما تورتو اقداماتی را انجام می دهد که سایفر و دانته غافلگیر می شوند و…

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی نفس بکش

اطلاعاتی درباره فیلم fast x 2023

 

این فیلم در ژانر ماجراجویی و اکشن به کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است. این فیلم به مدت ۱۴۱ دقیقه تولید شده است و در تاریخ ۱۹ مه سال ۲۰۲۳ به اکران درآمده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: جوردانا بروستر ، میشل رودریگز ، تایریس گیبسون ، لودا کریس ، اسکات ایستوود ، هلن میرن ، شارلیز ترون ، بری لارسون ، ریتا مورنو و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که دومینیک تورتو یکی از قدرتمند ترین فرد ها می باشد که دشمن های زیادی دارد اما یکی از دشمنان اصلی دومینیک تورتو سایفر می باشد. سایفر یکی از خلافکاران شهر می باشد که به دنبال گرفتن انتقام پدرش از دومینیک تورتو می باشد. دومینیک تورتو باید از خانواده و گروهش در برابر سایفر محافظت کند و اجازه ندهد که سایفر به آن ها آسیبی را وارد کند.

 

سایفر نیز می داند که دومینیک تورتو از اون اشخاصی نیست که به راحتی شکست را قبول کند و شکست بخورد برای همین با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود تا هر دو به کمک هم دومینیک تورتو را از بین ببرند. اما تورتو اقداماتی را انجام می دهد و…

 

لینک دانلود دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیوگرافی جوردانا بروستر (بازیگر)

 

خانم جوردانا بروستر در ۲۶ آوریل در سال ۱۹۸۰ در کشور پاناما به دنیا آمده است. او با آقای اندرو فورم ازدواج کرده است و صاحب ۲ فرزند می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۱

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۰ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم زیبای fast x اشاره کرد که لینک دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم زیبای fast x مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

سایت شرط بندی معتبر

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا