فیلم و سریال

دانلود فیلم مادر قلب اتمی

آموزش دانلود فیلم مادر قلب اتمی

دانلود فیلم مادر قلب اتمی + کیفیت بالا. فیلم مادر قلب اتمی یکی از فیلم هایی است که طرفداران بسیار زیادی از سر تا سر ایران دارد و در حال حاضر نیز یکی از ترند ترین فیلم ها می باشد. این فیلم با کارگردانی علی احمد زاده ساخته شده است و بازیگران معروفی همچون ترانه علی دوستی و محمد رضا گلزار در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم مادر قلب اتمی

 

دانلود فیلم مادر قلب اتمی

دانلود فیلم مادر قلب اتمی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم مادر قلب اتمی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم مادر قلب اتمی

در این فیلم یک مردی به دنبال جمع کردن پول هایش است تا برای همیشه از کشور ایران به کشور لبنان مهاجرت کند و دیگر به ایران بر نگردد اما وقتی که یارانه ها به مردم پخش می شود و او نیز برای این که پول هایش را جمع کند و برای برداشت پولش به عابر بانک می رود اما وقتی که می خواهد پولش را برداشت بزند می بیند که بلوکه شده است و با مشکلاتی مواجه می شود و….

اگر قصد دانلود فیلم مادر قلب اتمی را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم مادر قلب اتمی

فیلم مادر قلب اتمی طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از معروف ترین فیلم های ایرانی می باشد و در این فیلم بازیگرانی همچون ترانه علی دوستی ، محمد رضا گلزار ، پگاه آهنگرانی ، مهرداد صدیقیان ، احسان امانی ، رضا بهبودی و… بازیگری کرده اند و به کارگردانی علی احمد زاده ساخته شده است و محصول کشور ایران می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم heads and tails 2022

به صورت خلاصه مردی به دنبال جمع کردن پول هایش است تا برای همیشه از کشور ایران به کشور لبنان مهاجرت کند و دیگر به ایران بر نگردد اما وقتی که یارانه ها به مردم پخش می شود و او نیز برای این که پول هایش را جمع کند و برای برداشت پولش به عابر بانک می رود اما وقتی که می خواهد پولش را برداشت بزند می بیند که بلوکه شده است و با مشکلاتی مواجه می شود و….

بیوگرافی ترانه علی دوستی

ترانه علی دوستی در ۲۲ دی ماه در سال ۱۳۶۲ در شهر تهران به دنیا آمده است و او از طریق رشته کامپیوتر دیپلم گرفته است اما او در مدرسه رشته تجربی را خوانده است.

پدر ترانه علیدوستی یک شخصیتی به اسم حمید علیدوستی می باشد که یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران می باشد و در حال حاضر نیز یکی از مربیان فوتبال جهان می باشد و مادر او نیز کسی به اسم نادره حکیم الهی می باشد که شغل او نیز مجسمه ساز می باشد.

خانم ترانه علی دوستی در سال ۱۳۷۹ وقتی که تنها ۱۷ سال سن داشت در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کرد و توانست از آن دوران کار بازیگری را به صورت کاملا رسمی آغاز کند و او به زبان انگلیسی به صورت کامل مسلط است و مترجم زبان انگلیسی را نیز به عنوان شغل دوم انجام می دهد.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم مادر قلب اتمی اشاره کرد که لینک دانلود فیلم مادر قلب اتمی در ابتدای مقاله وجود دارد و می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم hidden 2015 دوبله فارسی

پیج اینستاگرام ترانه علی دوستی

ترانه علی دوستی به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش نیز فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ترانه علی دوستی بازیگر فیلم مادر قلب اتمی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام ترانه علی دوستی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما کاربران عزیز درباره فیلم مادر قلب اتمی  و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم مادر قلب اتمی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا