فیلم و سریال

دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور + کیفیت بالا. این فیلم یکی از بهترین فیلم های خارجی می باشد و طرفداران زیادی را از سر تا سر جهان دارد. این فیلم با کارگردانی نانسی لئو پاردی ساخته شده است و بازیگرانی همچون دنیا میر ، کالب رامینر ، آماندا دتمر ، الکساندر بگ ، سام لرنر و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور

 

دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم کسی به اسم مارک ریچاردز وجود دارد که او دانش آموز می باشد. مارک ریچاردز به هیچ عنوان به مادر بیوه اش اهمیت نمی دهد و حرف های او را قبول نمی کند. مارک ریچاردز پسر خوبی برای مادرش نبود و او را زیاد آزار می داد اما با این حال مادرش او را دوست داشت و همیشه فکرش درگیر پسرش بود.

 

بعد از گذشت مدتی مارک ریچاردز در فصل پاییز آماده می شود تا به پرینستون برود وقتی راهی سفر می شود در آن هنگام اتفاقاتی رخ می دهد که انتظار آن ها را نداشت و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم از طریق پنجره من 2023

 

اگر قصد دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم lethal seduction

 

این فیلم محبوب طرفداران زیادی دارد که با کارگردانی نانسی لئو پاردی ساخته شده است و محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد که در سال ۲۰۱۵ به اکران در آمد. در این فیلم بازیگرانی مانند: دینا میر ، کالب رامینر ، آماندا دتمر ، الکساندر بگ ، سام لرنر ، تسا هارنتیور ، دومینیک ، برایان تایلر کوهن ، برایان توماس ، ریک اورتون ، رابرت ماسکیو و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه کسی به اسم مارک ریچاردز وجود دارد که او دانش آموز می باشد. مارک ریچاردز به هیچ عنوان به مادر بیوه اش اهمیت نمی دهد و حرف های او را قبول نمی کند. مارک ریچاردز پسر خوبی برای مادرش نبود و او را زیاد آزار می داد اما با این حال مادرش او را دوست داشت و همیشه فکرش درگیر پسرش بود.

 

بعد از گذشت مدتی مارک ریچاردز در فصل پاییز آماده می شود تا به پرینستون برود وقتی راهی سفر می شود در آن هنگام اتفاقاتی رخ می دهد که انتظار آن ها را نداشت و…

بیوگرافی نانسی لئو پاردی

 

خانم نانسی لئو پاردی در ۱۴ ژانویه در سال ۱۹۷۴ در کشور ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده است و او تحصیلات خود را در یکی از بهترین مدرسه های آمریکا تمام کرده است.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در دوران نو جوانی آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان نیز توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the reader بدون سانسور

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم lethal seduction اشاره کرد که لینک دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام نانسی لئو پاردی

 

نانسی لئو پاردی به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام نانسی لئو پاردی را را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام نانسی لئو پاردی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم lethal seduction و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا