فیلم و سریال

دانلود فیلم کریون شکارچی

آموزش دانلود فیلم کریون شکارچی

دانلود فیلم کریون شکارچی با کیفیت عالی در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد که به زبان انگلیسی نیز ساخته شده است. کارگردان این فیلم کسی نیست جز جی سی چاندور. این فیلم در واقع بر پایه استن لی استیو دیتکو ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم کریون شکارچی را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد‌.

دانلود فیلم کریون شکارچی

 

دانلود فیلم کریون شکارچی

دانلود فیلم کریون شکارچی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم کریون شکارچی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

یک ابر قهرمان روسی به اسم سرجی کریونوف وجود دارد یکی از جوانان روسی می باشد او بعد از گذشت مدتی به کشور انگلستان می رود و البته بعد از گذشت چندین مدت نیز او از انگلیس به کشور ایالات متحده آمریکا می رود. سرجی به والدینش اهمیتش بسیار زیادی را می دهد اما وقتی که والدینش را از دست داد خیلی ناراحت شد و برای زنده ماندن چاره ای جز شکارچی شدن نداشت و باید شکار های متعددی را انجام دهد.

 

سرجی یم معجونی را می دزدد و می خورد اما بعد از آن قدرت و چالاکی و سرعت سرجی بعد از خوردن معجون به طر مرموزی عجیبی افزایش یافت و طبق کتاب های کمیک بزرگ ترین دشمن آن ها مرد عنکبوتی می باشد و سرجی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با انجام کار های بسیار غیر ممکن خود را به عنوان شایسته ترین شکارچی به جهان معرفی کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم لاو گاسپار نوئه

لینک دانلود فیلم کریون شکارچی در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحاتی درباره فیلم کریون شکارچی

 

این فیلم جزو فیلم های ابر قهرمانی است که توانسته در کم ترین زمان ممکن طرفداران زیادی را جذب خود بکند. این فیلم به تهیه کنندگی آوی آراد ، مت تالمچ ، دیوید هاسهولتر و به کارگردانی جی سی چاندور ساخته شده است. این فیلم در تاریخ ۶ اکتبر سال ۲۰۲۳ به اکران درآمده است و محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.

 

خلاصه داستان این فیلم به این صورت است که یک ابر قهرمان روسی به اسم سرجی کریونوف وجود دارد یکی از جوانان روسی می باشد او بعد از گذشت مدتی به کشور انگلستان می رود و البته بعد از گذشت چندین مدت نیز او از انگلیس به کشور ایالات متحده آمریکا می رود. سرجی به والدینش اهمیتش بسیار زیادی را می دهد اما وقتی که والدینش را از دست داد خیلی ناراحت شد و برای زنده ماندن چاره ای جز شکارچی شدن نداشت و باید شکار های متعددی را انجام دهد.

 

سرجی یم معجونی را می دزدد و می خورد اما بعد از آن قدرت و چالاکی و سرعت سرجی بعد از خوردن معجون به طر مرموزی عجیبی افزایش یافت و طبق کتاب های کمیک بزرگ ترین دشمن آن ها مرد عنکبوتی می باشد.

 

اگر قصد دانلود فیلم کریون شکارچی را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید و شما می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام لوی میلر (بازیگر)

 

بیشتر مطالعه کنید  سریال آتش و باد قسمت ۳۶

لوی میلر بازیگر فیلم کریون شکارچی به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام لوی میلر را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام لوی میلر 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم کریون شکارچی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم کریون شکارچی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا