فیلم و سریال

دانلود فیلم جان ویک ۴ بدون سانسور با زیرنویس فارسی

آموزش دانلود فیلم جان ویک 4 بدون سانسور با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم جان ویک ۴ بدون سانسور با زیرنویس فارسی + کیفیت بالا. فیلم جان ویک ۴ طرفداران بسیار زیادی را از سرتاسر جهان دارد و در این فیلم محبوب بازیگران معروفی همچون کیانی ریوز، دانی ین، بیل اسکاشگورد بازیگری کرده اند و این فیلم سینمایی در سال ۲۰۲۳ و در ۶ مارسی به نمایش درآمده است.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فیلم جان ویک ۴
ژانر اکشن،جنایی
محصول آمریکا
سال ساخت ۲۰۲۳
کارگردان چاد استاهلسکی
بازیگران کیانو ریوز،لارنس فیشبرن،شامیر اندرسون

دانلود فیلم جان ویک ۴ بدون سانسور با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم جان ویک ۴ بدون سانسور با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم جان ویک ۴ بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم جان ویک ۴ بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

 

خلاصه داستان فیلم جان ویک ۴

جان ویک از یک گروهی که به او خیانت کرده است و آن گروه که خواهان مرگ جان ویک هستند از دست آن ها به شدت عصبانی است و او بالاخره تصمیم می گیرد با کمک چند تا از دوستانش با گروهی که قصد کشتن او را دارند مبارزه کند و….

توضیحاتی درباره فیلم جان ویک ۴

این فیلم یک فیلم با ژانر اکشن و جنایی می باشد که محصول کشور آمریکا می باشد و به کارگردانی چاد استاهلسکی و با فیلم برداری دن لاستسن ساخته شده است. این فیلم طرفداران بسیار زیادی را از سر تا سر جهان دارد فیلم جان ویک ۴ در سال ۲۰۲۳ و در ۶ مارس به نمایش درآمده است.

بیشتر مطالعه کنید  سینمایی طوفان ناگهانی

در این فیلم معروف بازیگران محبوبی مانند:  لارنس فیشبرن، دانی ین، کیانی ریوز، هیرویوکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شامیر اندرسون، لنس ردیک، رینا ساوا یاما، تایلر بیتس، ایان مک شین، اسکات ادکینز، جوئل جی ریچارد و… بازیگری کرده است.

به صورت خلاصه در این فیلم جان ویک از یک گروهی که قبلا با آن ها همکاری کرده بودند خیانت می بیند و تنها هدف این گروه کشتن جان ویک می باشد و جان ویک هدف آن ها را می فهمد و برای مبارزه با این گروه، یک گروهی با چند تا از دوستانش تشکیل می دهد و شروع به مبارزه با آن گروه می کند.

اگر قصد دانلود فیلم جان ویک ۴ بدون سانسور با زیرنویس فارسی را دارید می توانید لینک دانلود این فیلم را در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بازیگران و کارگردان فیلم جان ویک ۴

در این فیلم محبوب بازیگرانی همچون: کیانو ریوز، بیل اسکاشگورد، لارنس فیشبرن، هیرویوکی سانادا، شامیر اندرسون، دانی ین، لنس ردیک، رینا ساوایاما، ایان مک شین، اسکات ادکینز و… بازیگری کرده اند و همه این بازیگران طرفداران بسیار زیادی دارد.

کارگردان این فیلم سینمایی یک شخصیتی به چاد استاهلسکی می باشد که او نیز تا به الان توانسته فیلم های زیاد و موفقی را بسازد.

بیوگرافی چاد استاهلسکی

آقای چاد استاهلسکی در سال ۱۹۶۸ در ۲۰ سپتامبر در آمریکا به دنیا آمده است و یکی از کارگردان موفق آمریکایی می باشد.

او کار خود را به صورت حرفه ای در سال ۱۹۹۳ میلادی آغاز کرد او فیلم های بسیار زیاد و محبوبی را ساخته است و سابقه حضور در پروژه های تولیدی فیلم جان ویک ۴ فرار از لس آنجلس، کاپیتان آمریکا و… را دارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم زنان بدون مردان

از موفقیت های او می توان به نامزد دریافت جایزه taurus world stunt award for best fight و ساخت فیلم جان ویک ۴ اشارا کرد که لینک دانلود فیلم جان ویک ۴ بدون سانسور با زیرنویس فارسی در مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام چاد استاهلسکی

آقای چاد به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفداران خود دارد توانسته فالوور های بسیار زیادی را در پلتفرم اینستاگرام جمع کند و او اطلاع رسانی ها درباره فیلم هایش را در پیج خود اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام چاد استاهلسکی کارگردان فیلم جان ویک ۴ را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام چاد استاهلسکی 》وارد اینستاگرام این کارگردان شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم جان ویک ۴ و بازیگران و کارگردان این فیلم یعنی چاد استاهلسکی مطالبی را ارائه دادیم. لینک دانلود فیلم جان ویک ۴ بدون سانسور با زیرنویس فارسی در ابتدای مقاله وجود دارد. اگر قصد دانلود این فیلم را دارید می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا