فیلم و سریال

سریال های حسام محمودی

معرفی سریال های حسام محمودی

سریال های حسام محمودی یکی از بهترین سریال های ایرانی می باشد. آقای حسام محمودی در ۱ فروردین ماه در سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است. او متاسفانه در سال ۱۴۰۲ به علت سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

اگر قصد دانلود سریال های حسام محمودی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

حق سکوت یکی از سریال های حسام محمودی

 

سریال حق سکوت یکی از پر طرفدار ترین سریال های ایرانی می باشد که به کارگردانی محمد هادی نائیجی ساخته شده است. این سریال به مدت ۷۰ دقیقه ساخته شده و در سال ۱۳۹۲ به اکران در آمده است. در این فیلم بازیگرانی مانند : حسام محمودی ، هوتن شکیبا ، خسرو شهراز ، شیرین اسماعیلی و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان:

 

به صورت خلاصه در این فیلم کسی به اسم میر هاشم وجود دارد. او با همسرش فرشته بعد از مدت ها توانسته خانه ای کوچک را بخرد که برای خرید آن از چک های بانکی استفاده کرده است و متاسفانه این چک ها به دست یک انسان شر افتاده است و او با مشکلات بسیار سر سختی مواجه می شود و…

خسته نباشید یکی از سریال های حسام محمودی

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم virgin forest 2022

سریال خسته نباشید به کارگردانی محسن قرایی و افشین هاشمی ساخته شده است. این سریال به مدت ۹۰ دقیقه در کشور ایران ساخته شده است و در سال ۱۳۹۱ به نمایش درآمده است. در این سریال بازیگرانی مانند : حسام محمودی ، جلال فاطمی ، یدالله شادمانی ، رویا افشار ، نگار حسن زاده و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان:

 

به صورت خلاصه در این فیلم ماریا و رومن زن و شوهر هستند که به اصرار رومن به کرمان سفر می کنند و مدت کوتاهی در کرمان ساکن می شوند. ماریا مدت خیلی زیادی از کشور ایران دور مونده است و متاسفانه فرزندش مرده و ماریا در قضیه مردن فرزندش رومن را مقصر می داند و…

رمانتیسم عماد و طوبا یکی از سریال های حسام محمودی

 

سریال رومانتیسم عماد و طوبا یکی از سریال های حسام محمودی می باشد و با تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده و با ژانر عاشقانه به کارگردانی کاوه صباغ زاده ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران می باشد و به زبان فارسی ساخته شده است و در ۳ آذر ماه سال ۱۴۰۰ به اکران درآمد. در این سریال بازیگرانی مانند : حسام محمدی ، الناز حبیبی ، علی انصاریان ، مرتضی علی عباس ، سانیا رمضانی و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان:

 

به صورت خلاصه در این سریال عماد و طوبا وجود دارد ابتدا عماد و طوبا در یک خیابانی باهم آشنا می شوند و بعد از گذشت مدت کوتاهی سر نوشت ، آن ها را دوباره رو به رو می کند و رابطه بین آن ها قوی تر از قبل می شود. به مرور زمان این دو عاشق هم می شوند اما در این راه عاشقانه سختی هایی وجود دارد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی ماریو دوبله فارسی بدون سانسور

بیوگرافی حسام محمودی

 

آقای حسان محمودی در ۱ فروردین ماه در سال ۱۳۶۵ در شهر تهران به دنیا آمده است او لیسانس از طریق رشته کارگردانی تئاتر می باشد.

 

حسام محموی ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا حرفه ای در سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم ها و سریال های زیادی بازیگری کند.

 

اگر قصد دانلود سریال های حسام محمودی را دارید لینک دانلود این سریال ها را می توانید در مقاله پیدا کنید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال های حسام محموی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود این فیلم ها در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

سایت شرط بندی معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا