فیلم و سریال

سریال گلهای خونی قسمت ۶۴

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۶۴

سریال گلهای خونی قسمت ۶۴ + کیفیت بالا. سریال گل های خونی یک سریال ترکیه ای می باشد که در کانال ترکیه ای به اسم kanal 7 به نمایش درآمده است. ژانر این فیلم درام و عاشقانه می باشد. این سریال ماجرای دیلان و باران را به نمایش می گذارد.

اگر قصد دانلود این سریال را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۶۴

 

سریال گلهای خونی قسمت ۶۴

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۶۴ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۶۴ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان سریال گل های خونی

این سریال یکی از محبوب ترین سریال های ترکیه ای می باشد که در کانالی به اسم kanal 7 پخش می شود. این فیلم ماجرا های دو شخص باران و دیلان را به نمایش می گذارد.

دیلان و باران دو شخصیت اصلی این سریال برای پایان دادن به دشمنی در بین دو خانواده باهم مجبور به ازدواج می شوند. با وجود این که هم خانواده دیلان و هم خانواده باران مخالف ازدواجشان بودند به یک دیگر ازدواج کردند.

مادر باران در یک حمله ی وحشتناکی از سوی خانواده دیلان به قتل رسانده شد و بعد از این اتفاق وقتی که خانواده باران متوجه این موضوع می شوند آتش انتقام در وجود آن ها شعله ور می شود و خواستار انتقام از خانواده دیلان می شوند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم جنگ جهانی سوم حلال دانلود

باران نیز یکی از اشخاصی بود که خواستار انتقام بود اما به مرور زمان متوجه شد که آتش انتقام بر او آسیب می زند و بعد هو خواستار به پایان رساندن دشمنی بین دو خانواده شد.

باران نیز برای این که بتواند دشمنی بین دو خانواده را به پایان برساند با دیلان ازدواج می کند اما این ازدواج مجبوری است و با تنش و دعوا همرا است. از یک طرف دیگر عموی باران به ثروت باران چشم دوخته و می خواهد هر طوری که شده به ثروت خانوادگی باران دست پیدا کند.

عموی باران از او یک راز وحشتناکی را پنهان می کند در حقیقت عموی باران فردی است که در پشت پرده ماجرای قتل مادر باران به او می رسد اما او به دنبال ثروت خانوادگی باران است و برای به دست آوردن آن دست به هر کاری می زند.

رابطه بین باران و دیلان پر از دعوا و تنش است اما این ازدواج مجبوری به مرور زمان باعث شعله ور شدن عشق در وجود آن ها می شود و….

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۶۴ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال گل های خونی

این سریال ترکیه ای با ژانر درام و عاشقانه و با کارگردانی عمر بایکول و با بازیگری، بازیگرانی همچون Çetin Çavan, Halil uzun, Barış Baktaş, Yağmur Yüksel, Berkay Çınar, Selinay Taşol, Nalan Örgüt, Erol Yavan, Hilal Kuvvet, Yılmaz Ulutaş, Ekrem Aral Tuna, Dilek Güler, Ceyda Pınar, Göksel Kayahan, Gökhan Gürdeyiş و… ساخته شده است.

بیشتر مطالعه کنید  سریال اسارت قسمت 117

به صورت خلاصه این سریال زندگی دیلان و باران را به تصویر می کشد. باران برای این که بتواند دشمنی بین دو خانواده را به پایان برساند با دختری به اسم دیلان ازدواج می کند.

در واقع خانواده دیلان کسانی هستند که باعث کشته شدن مادر باران در یک حمله وحشیانه شدند و بعد از این که باران و خانواده او متوجه این موضوع می شوند خواستار انتقام از آن خانواده می شوند اما به مرور زمان وقتی باران متوجه می شود که آتش انتقام به او آسیب می زند خواستار به پایان رسیدن دشمنی بین دو خانواده می شود و برای این کار با دختر آن خانواده یعنی دیلان ازدواج می کند.

از این طرف عموی باران به ثروت خانوادگی او چشم دوخته و در واقع پشت پرده کشته شدن مادر باران به او می رسد و یک راز وحشتناکی را از او پنهان می کند و برای بدست آوردن آن هر کاری را می کند.

دیلان و باران که مجبور به ازدواج با یک دیگر می شوند تنش و دعوا های زیادی را به همراه دارد اما به مرور زمان این ازدواج مجبوری کم کم به ازدواج واقعی تبدیل می شود و….

بازیگران سریال گل های خونی

در این سریال معروف ترکیه ای بازیگرانی مانند Halil uzun, Barış Baktaş, Yağmur Yüksel, Berkay Çınar, Selinay Taşol, Nalan Örgüt, Erol Yavan, Hilal Kuvvet, Yılmaz Ulutaş, Ekrem Aral Tuna, Dilek Güler, Ceyda بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۶۴ را دارید لینک دانلود آن در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم virgin forest 2022

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال گل های خونی و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم. اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۶۴ را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله وجود دارد.

حضرات نیوز
سایت شرط بندی معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا