فیلم و سریال

دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس

آموزش دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس

دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس +کیفیت عالی. فیلم اشتباه من یا به عبارتی دیگر culpa mia یکی از فیلم های جذاب اسپانیایی می باشد که به کارگردانی دومینگو گونزالس در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است. این فیلم در کم ترین زمان توانست طرفداران زیادی را جذب کند‌.

اگر قصد دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید‌.

دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس

 

دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس

دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس با کیفیت ۷۲۰ دانلود

شرکت تولیدی فیلم اشتباه من کدام شرکت می باشد؟

 

شرکت فیلم pokeepsie شرکت تولیدی این فیلم دیدنی می باشد.

 

لینک دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس در ابتدای مقاله وجود دارد.

طراح داستان به صورت خلاصه

 

نوح یکی از دختران بسیار با هوش و با استعدادی می باشد که حتی می توان گفت پسر های زیادی نیز به دنبال او هستند. مادر نوح پول و ثروت را بسیار دوست دارد و حتی به صورت خلاصه می توان گفت که عاشق پول و ثروت است در یک روزی او با یک فرد ثروتمندی آشنا می شود و تصمیم می گیرد تا با او ازدواج کند در نتیجه وقتی این تصمیم را به نوح می گوید ابتدا نوح ناراحت می شود اما جز قبول کردن چاره ای ندارد. بعد از ازدواج مادر نوح آن ها به پیش آن مرد ثروتمند نقل مکان می کنند و در آن جا زندگی می کنند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال گیلدخت قسمت ۵۲

 

نوح به خاطر این که از دوستانش دور شده بود ناراحت بود. او در حال راه رفتن در خیابانی بود که با یک پسری به اسم نیک آشنا می شود و باهم وقت گذرانی می کنند. نوح به مرور زمان متوجه می شود که کم کم عاشق نیک می شود و…

توضیحاتی درباره فیلم اشتباه من

 

این فیلم به کارگردانی دومینگو گونزالس و در کشور اسپانیا ساخته شده است. فیلم اشتباه من به زبان اسپانیایی تولید شده و در تاریخ ۸ ژوئن سال ۲۰۲۳ به نمایش درآمده است. دومینگو گونزالس کارگردان این فیلم یکی از پر تجربه ترین کارگردان می باشد.

 

به صورت کاملا خلاصه نوح یکی از دختران بسیار با هوش و با استعدادی می باشد که حتی می توان گفت پسر های زیادی نیز به دنبال او هستند. مادر نوح پول و ثروت را بسیار دوست دارد و حتی به صورت خلاصه می توان گفت که عاشق پول است در یک روزی او با یک فرد ثروتمندی آشنا می شود و تصمیم می گیرد

 

تا با او ازدواج کند در نتیجه وقتی این تصمیم را به نوح می گوید ابتدا نوح ناراحت می شود اما جز قبول کردن چاره ای ندارد. بعد از ازدواج مادر نوح آن ها به پیش آن مرد ثروتمند نقل مکان می کنند و در آن جا زندگی می کنند. نوح به خاطر این که از دوستانش دور شده بود ناراحت بود. او در حال راه رفتن در خیابانی بود که با یک پسری به اسم نیک آشنا می شود و باهم وقت گذرانی می کنند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم بیگانه ۲

پیج اینستاگرام دومینگو گونزالس (کارگردان)

 

دومینگو گونزالس کارگردان فیلم اشتباه من به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام دومینگو گونزالس را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام دومینگو گونزالس 》وارد پیج اینستاگرام این کارگردان معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم اشتباه من مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا