فیلم و سریال

دانلود فیلم fall

آموزش دانلود فیلم fall

دانلود فیلم fall + کیفیت بالا. فیلم fall یکی از بهترین فیلم های خارجی می باشد که با ژانر درام و با کارگردانی اسکات و در سال ۲۰۲۲ به اکران در آمده است. در این فیلم بازیگران معروفی همچون گریس فولتن ، میسون گودینگ بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم fall را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم fall

 

دانلود فیلم fall با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم fall با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

در این فیلم دو دوست بکی و هانتر وجود دارد که هر دو معتادان آدرنالین هستند. بکی زمانی که شوهرش دن جان خود را از دست می دهد در زندگی اش دچار مشکلات بسیار زیادی می شود و به مرور زمان به دلیل مصرف خیلی زیاد الکل تبدیل به معتاد الکل می شود و افسرده می شود. بکی از پدرش دور می شود و از او فاصله می گیرد و به گفته خودش او مرد خوبی نیست.

هانتر نا امیدی بکی را می بیند و به خاطر همین برای حمایت از بکی او را به برج تلویزیونی ۲۰۰۰ فوتی برای بالا رفتن دعوت می کند و بکی نیز می فهمد که باید ترس را کنار بگذارد و با این نا امیدی و افسردگی کنار بیاید. بکی از آن برج به بالا می رود اما در حال برگشتن نردبان می شکند و در آن جا می ماند و…

اگر قصد دانلود فیلم fall را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  سریال سیب ممنوعه قسمت 458

توضیحاتی درباره فیلم fall

این فیلم با ژانر درام و با کارگردانی اسکات من ساخته شده است. این فیلم به مدت ۱۰۷ دقیقه در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآمده است. فیلم fall با هزینه ۳ میلیون دلار ساخته شده است و به قیمت ۱۶ میلیون دلار هم از سر تا سر جهان فروش داشته است. در این فیلم بازیگرانی مانند : گریس فولتن ، ویرجینیا گاردنر ، میسون گودینگ ، جفری دین مورگان و… بازیگری کرده اند.

به صورت خلاصه دو دوست صمیمی بکی و هانتر وجود دارد که هر دو معتادان آدرنالین هستند. بکی زمانی که شوهرش دن جان خود را از دست می دهد در زندگی اش دچار مشکلات بسیار زیادی می شود و به مرور زمان به دلیل مصرف خیلی زیاد الکل تبدیل به معتاد الکل می شود و افسرده می شود. بکی از پدرش دور می شود و از او فاصله می گیرد و به گفته خودش او مرد خوبی نیست.

هانتر نا امیدی بکی را می بیند و به خاطر همین برای حمایت از بکی او را به برج تلویزیونی ۲۰۰۰ فوتی برای بالا رفتن دعوت می کند و بکی نیز می فهمد که باید ترس را کنار بگذارد و با این نا امیدی و افسردگی کنار بیاید. بکی از آن برج به بالا می رود اما در حال برگشتن نردبان می شکند و در آن جا می ماند و…

بیوگرافی گریس فولتن

گریس فولتن در ۱۷ ژوئیه در سال ۱۹۹۶ در کشور آمریکا به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را در سال ۲۰۰۱ آغاز کرده است.

بیشتر مطالعه کنید  سریال اسارت قسمت ۱۱۱

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم fall اشاره کرد که لینک دانلود فیلم fall در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام گریس فولتن

گریس فولتن به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام گریس فولتن را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام گریس فولتن 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم fall و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم fall در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا