فیلم و سریال

دانلود فیلم دوستی با مزایا

آموزش دانلود فیلم دوستی با مزایا

دانلود فیلم دوستی با مزایا با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد‌. فیلم دوستی با مزایا در ژانر عاشقانه و کمدی می باشد که در سال ۲۰۱۱ به کارگردانی ویل کلوگ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و در ژوئیه سال ۲۰۱۱ به اکران درآمد.

اگر قصد دانلود فیلم دوستی با مزایا را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم دوستی با مزایا

 

دانلود فیلم دوستی با مزایا

دانلود فیلم دوستی با مزایا با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم دوستی با مزایا با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طراح داستان

 

مردی به اسم دیلان یک فرد با معرفت و کار بلد می باشد که به کارش اهمیت می دهد و همه چیز را به وقتش انجام می دهد. دیلان وقتی که در کشورش مشغول کار بود برای او یک تکلیف فوق العاده ای در یک کار و شغل دیگری می آید و دیلان نیز در دو راهی می ماند و نمی داند که کدام را انتخاب کند. او بعد از تفکر زیاد تصمیم می گیرد تا این تکلیف را قبول کند و به خاطر کارش به نیویورک برود.

 

در این سفر دیلان با یک دختری به اسم جیمی آشنا می شود که جیمی به دیلان در انجام کار هایش به او کمک می کند در ابتدا همه چیز در روال بوده و هیچ رابطه ای جز دوستی بین آن ها وجود نداشت اما به مرور زمان وقتی که هم دیگر را بیشتر می شناسند کم کم رابطه جدی می شود و رابطه های آن ها یک شکل بسیار جدیدی می گیرد و هیچ چیزی دیگر مثل قبل نخواهد بود و…

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی نفس بکش

اطلاعاتی درباره فیلم دوستی با مزایا

 

این فیلم به تهیه کنندگی ویل گلوک ، جزی زاکر ، جنت زاکر ، مارتین شفر ، لیتز گلوتزر و به کارگردانی ویل گلوک در ژانر کمدی و عاشقانه ساخته شده است. فیلم دوستی با مزایا به مدت ۱۰۹ دقیقه تولید شده است و در سال ۲۰۱۱ نیز به نمایش درآمده است.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که مردی به اسم دیلان یک فرد با معرفت و کار بلد می باشد که به کارش اهمیت می دهد و همه چیز را به وقتش انجام می دهد. دیلان وقتی که در کشورش مشغول کار بود برای او یک تکلیف فوق العاده ای در یک کار و شغل دیگری می آید و دیلان نیز در دو راهی می ماند و نمی داند که کدام را انتخاب کند. او بعد از تفکر زیاد تصمیم می گیرد تا این تکلیف را قبول کند و به خاطر کارش به نیویورک برود.

 

در این سفر دیلان با یک دختری به اسم جیمی آشنا می شود که جیمی به دیلان در انجام کار هایش به او کمک می کند در ابتدا همه چیز در روال بوده و هیچ رابطه ای جز دوستی بین آن ها وجود نداشت اما به مرور زمان وقتی که هم دیگر را بیشتر می شناسند کم کم رابطه جدی می شود و رابطه های آن ها یک شکل بسیار جدیدی می گیرد.

 

لینک دانلود فیلم دوستی با مزایا در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام جنا الفمن (بازیگر)

 

جنا الفمن بازیگر خوب فیلم دوستی با مزایا به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال معاویه

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جنا الفمن را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام جنا الفمن 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

حضرات نیوز در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم دوستی با مزایا مطالبی را ارائه داد که لینک دانلود فیلم دوستی با مزایا در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا