رپ فارسی

دانلود اهنگ نخلا + کیفیت اصلی ۳۲۰

آموزش دانلود اهنگ نخلا

سایت شرط بندی معتبر

اهنگ نخلا یکی از بهترین آهنگ های جهان است که هزارن کاربر مختلف و متنوع این اهنگ بسیار محبوب را گوش می دهند اهنگ نخلا متعلق به ۳ خواننده معروف محبوبی به اسم مهراد هیدن، سپهر خلسه و سیجل می باشد.

دانلود اهنگ نخلا با کیفیت ۳۲۰

کاربران عزیزی که می خواهند اهنگ نخلا را با کیفیت ۳۲۰ دانلود کنند می توانند با کلیک بر روی گزینه 《 دانلود اهنگ نخلا 》این آهنگ را با کیفیت ۳۲۰ دانلود کنند.

اهنگ نخلا متعلق به چه کسی است؟

نخلا که یکی از بهترین آهنگ های جهان می باشد با همکاری ۳ تن از خواننده های معروف و محبوب به وجود آمده است که اسم این خواننده های معروف و محبوب سپهر خلسه، مهراد هیدن و سیجل می باشد.

بیوگرافی سپهر خلسه خواننده اهنگ نخلا

سپهر خلسه در سال ۱۳۶۷ شمسی در ۱۷ مرداد در شهر تهران و در کشور ایران به دنیا آمده است و او فارغ التحصیل فوق لیسانس میکروبیولوژی در یکی از بهترین دانشگاه های کشور کانادا می باشد و در حال حاضر نیز او یکی از بهترین خواننده ها و یا رپر های ایرانی می باشد.

اسم اصلی او سپهر شهابلو می باشد که او به سپهر خلسه نیز شناخته می شود که لقب او خلسه می باشد و او در یکی از منطقه های گیشا به دنیا آمده است و علاقه اش به موسیقی و یا ترانه را نیز در دوران نوجوانی و با نوشت ترانه آغاز شد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ جدید حصین و حمید صفت

سپهر خلسه ابتدا فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ شمسی وقتی که تنها ۱۷ سال سن داشت به صورت جدی و با نوشت ترانه آغاز کرد و او در سال ۱۳۸۹ شمسی در شهر لندن و در کشور انگلستان با یکی از بهترین رپر های ایرانی یعنی سروش هیچکس آشنا شد و در زیر نظر او کار خوانندگی را آغاز کرد.

تا بدین لحظه به صورت رسمی ازدواج کردن سپهر خلسه منتشر نشده است اما به گفته خود سپهر خلسه او از یک دختری به نام نیلوفر به عنوان همسر خودش یاد می کند که در حال حاضر نیز در دوران نامزدی می باشد.

سپهر خلسه وقتی که تنها ۱۶ سال سن داشت به علت شغل مادرش که حسابدار یک شرکت بزرگ کانادایی بود مجبور به مهاجرت به شهر ونکوور و کشور کانادا شد و در حال حاضر نیز در این کشور زندگی می کند و در حال حاضر نیز سپهر خلسه ۳۳ سال سن دارد.

بیوگرافی سیجل خواننده اهنگ نخلا

سیجل در سال ۱۳۶۴ شمسی در شهر تهران و در کشور ایران به دنیا آمده است سیجل فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی و فوق لیسانس رشته مهندسی فرآیند در یکی از بهترین دانشگاه های کشور فرانسه می باشد.

نام اصلی او سیاوش جلالی می باشد که به عنوان سیجل معروف شده است که او تک فرزند یک خانواده تهرانی بود و شغل پدرش نیز خلبان هواپیمای مسافربری بود که متاسفانه در سال ۱۳۹۲ شمسی در گذشت.

سیاوش جلالی یا ملقب به سیجل در سال ۱۳۸۰ شمسی وقتی که تنها ۱۶ سال سن داشت یکی از دانش آموزان پیش دانشگاهی بود که او در این سال به همراه پدر و مادرش برای زندگی کردن به کشور فرانسه مهاجرت کردند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ چپه 2 از حصین

یک نکته جالبی که درباره سیجل وجود دارد این‌ است که او در دوران نوجوانی خود یکی از دشمنان رپ بود و سبک رپ را به هیچ عنوان دوست نداشت اما به گفته خود سیجل او در فرانسه با علیرضا جی جی آشنا شد و علیرضا او را به زور برای تماشای یک فیلم سینمایی به اسن mile8 برد که نقش اصلی این فیلم امینم بود

که بعد از دیدن این فیلم کم کم علاقه ام به موسیقی به سبک رپ بیشتر شد و او در حال حاضر نیز یکی از بهترین و محبوب ترین رپر های ایرانی می باشد.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا