دانلود آهنگرپ فارسیرپ و هیپ هاپ

دانلود آلبوم جدید پوتک

آموزش دانلود آلبوم جدید پوتک

دانلود آلبوم جدید پوتک با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. پوتک جزو خواننده های معروف ایرانی می باشد که بیشتر در سبک رپ خوانندگی می کند و طبق اعلام خود۴ پوتک او آلبومی را با نام شاخ قرمز ساخته است و در آن از چندین رپر های مختلف استفاده شده است‌.

اگر قصد دانلود آلبوم جدید پوتک را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود آلبوم جدید پوتک

 

دانلود آلبوم جدید پوتک

 

به زودی لینک دانلود قرار گرفته خواهد شد.

معرفی آلبوم جدید پوتک

 

پوتک جزو خوانندگان موفق و خوش صدای ایرانی می باشد که بیشتر آهنگ هایش را به سبک رپ خوانندگی می کند و یکی از خوانندگان پر طرفدار ایرانی می باشد او در چندین روز قبل اطلاعیه ای را در پیج اینستاگرام است برای طرفداران نشه اعلام کرده که یک آلبوم جدید و بسیار عالی با نام شاخ قرمز در راه است که در این آلبوم از چندین رپر های دیگر نیز استفاده شده است.

 

اسم آلبوم جدید پوتک شاخ قرمز می باشد و به گفته او این آلبوم یکی از متفاوت ترین آلبوم ها در عرصه خوانندگی و موسی علیه می باشد و همچنین او به این نکته اشاره کرده که در این آلبوم از رپر های نسل ۳ و نسل ۲ نیز استفاده کرده است. پوتک تا به الان توانسته آهنگ های بسیار زیادی را از خود به نمایش به گذارد که می توان به آهنگ های شاخه مارکت کیه و نوار مشکی اشاره کرد که این دو جزو آهنگ های موفق پوتک می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود آهنگ شنبه هیپهاپولوژیست

 

پوتک به این آلبوم جدید اهمیت زیادی می دهد چون در پیج اینستاگرامش نیز اعلام کرد که هر کسی یک لوگو یا تصویری را برای شاخ قرمز بکشد و عکس آن را بفرستد و هر کدام که مورد پسند قرار بگیرد به او جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی تقدیم خواهد کرد و این یک نشانه بسیار مهم می باشد که اهمیت پوتک به آلبوم شاخ قرمز را نشان می دهد و آلبوم شاخ قرمز نیز قطعا یکی از موفق ترین آلبوم های پوتک می باشد.

 

اگر قصد دانلود آلبوم جدید پوتک را دارید لینک دانلود این آلبوم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

بیوگرافی پوتک

 

پوتک در ۲۷ ژوئن در سال ۱۹۹۱ در شهر تهران به دنیا آمده است و جزو خوانندگان و یوتیوبر های ایرانی می باشد که توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند. این خواننده اهنگ هایش را بیشتر به سبک رپ و هیپ هاپ خوانندگی می کند و از جمله به آهنگ و آلبوم های او می توان به شاخ قرمز ، شاخ مارکت کیه ، نوار مشکی اشاره کرد.

 

اسم اصلی پوریا پوتک ، پوریا عرب می باشد و او تحصیلاتش را در دانشگاه تهران به پایان رسانده است و بعد از آن به کشور اوکراین مهاجرت کرد و در آن جا یوتیوبری را نیز آغاز کرد اما متاسفانه به دلیل وجود جنگ بین کشور روسیه و اوکراین پوتک نیز مجبور شد تا از اوکراین به کشور کانادا مهاجرت کند و در آن جا زندگی کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود آهنگ مخدر از محسن دولت

 

اگر قصد دانلود آلبوم جدید پوتک را دارید لینک دانلود این آلبوم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام پوتک

 

پوتک به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره آهنگ های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند‌.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام پوتک را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام پوتک 》وارد پیج اینستاگرام این خواننده محبوب شوید.

شرح مقاله

 

حضرات نیوز در این مقاله برای شما درباره اهنگ سربار مطالبی را ارائه داد که لینک دانلود آهنگ سربار از تتلو در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

اگر قصد دانلود آلبوم جدید پوتک را دارید لینک دانلود این آلبوم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا