فیلم و سریال

دانلود زیرنویس فیلم culpa mia

آموزش دانلود زیرنویس فیلم culpa mia

دانلود زیرنویس فیلم culpa mia + کیفیت بالا. فیلم زیبای culpa mia یکی از فیلم های بسیار خوب اسپانیایی می باشد که توانسته در کم ترین زمان ممکن به یکی از بهترین فیلم ها تبدیل شود. کارگردانی این فیلم را کسی به اسم دومینگو گونزالز بر عهده دارد.

اگر قصد دانلود زیرنویس فیلم culpa mia را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود زیرنویس فیلم culpa mia

 

دانلود زیرنویس فیلم culpa mia

دانلود زیرنویس فیلم culpa mia با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود زیرنویس فیلم culpa mia با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

این فیلم زیبا در واقع زندگی یک دختری به اسم نوح را به تصویر می کشد. نوح به همراه مادرش زندگی می کند و یک زندگی نرمالی را سپری می کنند. مادر نوح عاشق پول و ثروت می باشد و برای همین با یک فرد ثروتمندی آشنا می شود و بعد از گذشتی قصد دارد تا با او ازدواج کند. بالاخره مادر نوح با این فرد ثروتمند ازدواج می کند و بعد نوح و مادرش به همین دلیل مجبور می شوند تا به پیش او بروند و در آن جا یک زندگی ثروتمندی را سپری کنند. نوح دوستان زیادی را داشت و همشون رو دوست داشت و در ابتدا به دلیل این که از دوستانش جدا شده بود غمگین بود.

 

بعد از گذشت زمانی وقتی که در یک خیابانی راه می رفت پسر نا پدری به اسم نیک را می بیند و با او آشنا می شود و با او وقت می گذراند. در حقیقت نوح حس می کند که وقتی در پیش نیک است و با او وقت می گذراند حس راحتی و خوبی را بهش دست می دهد که بعد از گذشت مدتی او متوجه می شود که عاشق نیک شده است و بدون او نمی تواند بعد از آن اتفاق های زیادی در زندگی نوح اتفاق می افتد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم killers of the flower moon

 

اگر قصد دانلود زیرنویس فیلم culpa mia را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم culpa mia

 

این فیلم بسیار زیبا محصول کشور اسپانیا می باشد که در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی دومینگو گونزالز ساخته شده است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به اکران درآمد. بازیگرانی معروفی همچون گابریل گوارا در این فیلم ایفای نقش کرده است.

 

به صورت خلاصه نوح به همراه مادرش زندگی می کند و یک زندگی نرمالی را سپری می کنند. مادر نوح عاشق پول و ثروت می باشد و برای همین با یک فرد ثروتمندی آشنا می شود و بعد از گذشتی قصد دارد تا با او ازدواج کند. بالاخره مادر نوح با این فرد ثروتمند ازدواج می کند و بعد نوح و مادرش به همین دلیل مجبور می شوند تا به پیش او بروند و در آن جا یک زندگی ثروتمندی را سپری کنند. نوح دوستان زیادی را داشت و همشون رو دوست داشت و در ابتدا به دلیل این که از دوستانش جدا شده بود غمگین بود.

 

بعد از گذشت زمانی وقتی که در یک خیابانی راه می رفت پسر نا پدری به اسم نیک را می بیند و با او آشنا می شود و با او وقت می گذراند. در حقیقت نوح حس می کند که وقتی در پیش نیک است و با او وقت می گذراند حس راحتی و خوبی را بهش دست می دهد که بعد از گذشت مدتی او متوجه می شود و…

پیج اینستاگرام دومینگو گونزالز (کارگردان)

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم kaleidoscope

دومینگو گونزالز بازیگر فیلم culpa mia به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام دومینگو گونزالز را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام دومینگو گونزالز 》وارد پیج اینستاگرام این کارگردان معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم culpa mia مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود دانلود زیرنویس فیلم culpa mia در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا