سایت های شرط بندی

سریال خواهران و برادران قسمت ۱۵۴

سریال خواهران و برادران قسمت ۱۵۴

اگر اهل فیلم و سریال باشید شاید درمورد سریال خواهران و برادران شنیده باشید و بخواهید این سریال را دانلود بفرمایید و تماشا کنید. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله را در حضرات نیوز دنبال کنید.

در این مقاله سعی کردیم که کلیات این سریال را برای شما توضیح دهیم تا یک دید کلی درمورد این سریال داشته باشید و بتوانید بهتر درمورد تماشای سریال تصمیم بگیرید.

سریال خواهران و برادران ساخت چه کشوری است؟

خیلی از کاربران می‌پرسند که این سریال ساخت چه کشوری است چرا که هر کشوری به واسطه فرهنگ، زبان، داستان‌ها و… خاصی که دارد، روش متفاوتی برای ساخت فیلم دارد.

این سریال ساخت کشور ترکیه است و در این کشور تولید شده است. اگر به سریال‌های ترکیه‌ای علاقمند هستید، توصیه می‌کنیم که این سریال را در لیست مواردی که می‌خواهید تماشا کنید قرار دهید.

کشور ترکیه از این حیث که دین آن با دین کشور ما یکی است و از خیلی جهات اشتراکات زیادی با این کشور داریم، درک سریال‌های آن‌ها و ارتباط گرفتن با آن‌ برای ایرانیان راحت است و از این نظر امتیاز بزرگی دارند.

سریال خواهران و برادران در چه سالی تولید شده است؟

سوال بعدی کاربران درمورد این سریال این است که در چه سالی تولید شده است؟ زمان تولید یک سریال به جهات بسیاری مهم است.

بیشتر مطالعه کنید  سایت هزار بت جدیدترین سایت با طرح تشویقی رایگان

این سریال ترکیه‌ای در سال ۲۰۲۱ تولید شده است و از آن زمان پخش شد. این سریال توانست علاقمندان زیادی را جذب کند. این سریال به نوبه خود موفقیت‌های زیاد کسب کرد.

این سریال به سفارش کدام شبکه تولید شده است؟

معمولا چنین سریال‌هایی که جزو پروژه‌های بزرگ فیلم و ‌سریال محسوب می‌شوند، به سفارش شبکه‌ها ساخته می‌شوند تا به نوعی از درآمد زایی آن اطمینان حاصل شود.

این شبکه‌ها با قبول اسپانسری برای یک سریال باعث می‌شوند تا فروش آن افزایش پیدا کند. این سریال هم به سفارش شبکه ATV و توسط شرکت NGM تولید شده است.

سریال خواهران و برادران

سریال خواهران و برادران در چند فصل تولید شده است؟

برای اینکه بتوانید تنظیم کنید که چقدر می‌خواهید برای تماشای این سریال وقت بگذارید، آیت ا باید بدانید که این سریال در چند قسمت و در چند دقیقه تولید شده است؟

این سریال به کارگردانی سرکان بیرنجی‌ تولید شده است که یکی از کارگردانان بسیار موفق و‌پام آشنای ترکه است که در بهترین ساخته خود این سریال را تولید کرده است.

این مجموعه در سه فصل تولید شده است که درکل ۶۹ قسمت دارد. مدت زمان هر سمت از حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ دقیقه متغیر است.

خلاصه سریال خواهران و برادران چیست؟

این سریال همان‌طور که از نام آن پیداست، داستان چهار خواهر و برادر است که نام آن‌ها: قدیر، عمر، آسیه وامل است. متاسقلنه آن‌ها بخاطر ماجراهایی پدر و مادر خود را از دست می‌دهند.

آن‌ها مجبورند که روی پای خودشان بایستند که این باعث می‌شود چالش‌های مختلفی پیش روی آن‌ها قرار بگیرد. همچنینی در این بین آن‌ها با مسببین مرگ والدینشان هم روبه‌رو می‌شوند.

بیشتر مطالعه کنید  سایت انفجار بیا بت

هر یک از بردار و‌خواهرها وظیفه‌ای برعهده می‌گیرند که باید برای محافظت از بقیه آن‌را انجام دهند که این یکی از جذابیت‌های سریال خواهران و برادران است.

بیوگرافی بازیگران سریال خواهران و برادران:

گفتیم که کاراکترهای اصلی این سریال چهار خواهر و‌بزادر هستند که برادر بزرگ‌تر به واسطه مسولیت‌هایی که دارد باید بتواند کارهای زیادی را انجام دهد. بازیگر نقش قدیر در این سریال متولد ماه اکتبر سال ۱۹۹۳ در استانبول ترکیه است و اصالتش عربی است. درواقع جد او عرب بوده و به ترکیه مهاجرت کرده است.

او فارغ التحصیل رشته اقتصاد است و از ۵ سالگی فعالیت بازیگری اش را با سریال رستاخیز آغاز کرد و سپس در سریال محافظ هم ظاهر شد. او طرفدار. تیم فنرباغچه ترکیه هم هست. او ۱۷۹ سانتی متر قد و ۷۱ کیلوگرم هم وزن دارد.

• بازیگر بعدی که نقش کاراکتر آسیه را در سال بازی می‌کند متولد سال ۲۰۰۵ است و بسیار جوان است. او فارغ التحصیل رشته هنر است و تحصیلاتش با بازیگری مرتبط است که روی موفقیتش تاثیر گذار بوده است.

او به خوبی توانسته است از پس نقشش آسیه بربیاید و از ۱۳ سالگی بازیگری را شروع کرده است‌. همچنین خصوصیات ظاهری او بدین شرح است که: ۱۶۴ سانتی متر قد و ۴۸ کیلو گرم هم وزن دارد و بسیار منظم است.

درنهایت شما می‌توانید سریال خواهران و برادران قسمت ۱۵۴ و قسمت‌های دیگر را از سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف مخصوصا در سایت حضرات بت دانلود فیلم مشاهده بفرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا