فیلم و سریال

دانلود فیلم scorpion

آموزش دانلود فیلم scorpion

دانلود فیلم scorpion + کیفیت عالی. فیلم scorpion به کارگردانی چاک راسل و با فیلم برداری آقای جان ار لئونتی ساخته شده است. این فیلم در ژانر اکشن و ماجراجویی و فانتزی تولید شده است و بازیگران معروف زیادی همچون دوئین جانسون ، استیون برند ، کلی هو ، گرانت هسلو ، برنارد هیل ، مایکل کلارک دانکن ، پیتر فاسینلی ، رالف مولر ، راجر ریس و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم scorpion را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم scorpion

 

دانلود فیلم scorpion

دانلود فیلم scorpion با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم scorpion با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

در چندین هزار سال پیش یک فرمانروای بسیار قدرتمند و ظالمی وجود داشت که او کار های بدی را در شهرش انجام می داد. و در یک زمانی او تصمیم گرفته بود تا تمام چادر نشینان صحرا را از بین ببرد و آن ها را در کل نابود کند. او بالاخره توانست چندین قبایل چادر نشین را از بین ببرد اما با این حال چندین قبایل باقی مانده بود و این فرمانروای بد کار نیز قصد داشت تا آن ها را نیز از بین ببرد و نابود کند. این قبایل نیز وقتی که متوجه این موضوع می شوند.

 

نگرانی های بسیار شدیدی به وجود می آید و باید سریعا کاری را برای نابود نشدن انجام بدهند. بعد از مدتی فکر کردن بالاخره آن ها تصمیم می گیرند تا باهم متحد شوند و در برابر این فرمانروای ظالم بجنگند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم شزم خشم خدایان دوبله فارسی بدون سانسور

 

لینک دانلود فیلم scorpion در ابتدای مقاله وجود دارد.

کارگردان فیلم scorpion

 

فیلم زیبای scorpion به کارگردانی چاک راسل ساخته شده است.

توضیحاتی درباره فیلم زیبای scorpion

 

این فیلم به تهیه کنندگی شان دنیل و جیمز جکز و وینس مک من و کوین میشر و استیون سامرز و به کارگردانی چاک راسل ساخته شده است. فیلم scorpion به مدت ۹۲ دقیقه تولید شده است و در کشور ایالات متحده آمریکا ، المان و بلژیک نیز فیلم برداری شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: دوئین جانسون ، استیون برند ، کلی هو ، برنارد هیل ، گرانت هسلو ، پیتر فاسینلی ، مایکل کلارک دانکن و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که در هزاران سال پیش یک فرمانروای بسیار قدرتمند و ظالمی وجود داشت که او کار های بدی را در شهرش انجام می داد. و در یک زمانی او تصمیم گرفته بود تا تمام چادر نشینان صحرا را از بین ببرد و آن ها را در کل نابود کند. او بالاخره توانست چندین قبایل چادر نشین را از بین ببرد اما با این حال چندین قبایل باقی مانده بود و این فرمانروای بد کار نیز قصد داشت تا آن ها را نیز از بین ببرد و نابود کند. این قبایل نیز وقتی که متوجه این موضوع می شوند.

 

نگرانی های بسیار شدیدی به وجود می آید و باید سریعا کاری را برای نابود نشدن انجام بدهند. بعد از مدتی فکر کردن بالاخره آن ها تصمیم می گیرند تا باهم متحد شوند و در برابر این فرمانروای ظالم بجنگند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم fall

پیج اینستاگرام شری هاوارد (بازیگر)

 

شری هاوارد بازیگری فیلم scorpion به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام شری هاوارد را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام شری هاوارد 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم scorpion مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم scorpion در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا