فیلم و سریال

دانلود فیلم برادران لیلا با لینک مستقیم رایگان

آموزش دانلود فیلم برادران لیلا با لینک مستقیم رایگان

فیلم برادران لیلا یکی از فیلم های موفق ایرانی می باشد که در ژانر درام در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. در این فیلم بازیگران معروفی همچون ترانه علیدوستی، سعید پور صمیمی، نوید محمد زاده بازیگری کرده اند.

لینک مستقیم دانلود این فیلم در ادامه مقاله وجود دارد اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم برادران لیلا با لینک مستقیم

فیلم برادران لیلا
محصول ایران
زبان فارسی
سال ساخت ۲۰۲۲
ژانر درام
کارگردان سعید روستایی
زمان بین ۲ الی ۳ ساعت
ستارگان فیلم ترانه علی دوستی، سعید پور صمیمی، نوید محمد زاده
فیلمبردار هومن بهمنش

دانلود

خلاصه داستان فیلم برادران لیلا

یک شخصیتی به اسم لیلا زنی ۴۰ ساله و مجرد بود که در خانواده ای درگیر با بحران اقتصادی زندگی می کرد. لیلا در یک پاساژی کار می کرد و تنها درآمد این خانواده همین بوده است. اسماعیل پدر او یک پیر مردی تریاکی و معتاد است که به تازگی علائم هایی از مریضی آلزایمر در مغز او رخ می داد.

علیرضا برادر لیلا کارگری ساده است که به دلیل اختلاس صاحب کارخانه تعدیل نیرو شده و شخصیتی به نام پرویز در همان پاساژ به عنوان خدمه عوارض توالت کار می کرد. منوچهر یک آدم دغل کاری بوده که برادرانش را ترغیب به کلاهبرداری می کند تا پول پیش خرید ماشین را به دست بیاورد. پدر لیلا چندین سکه های طلا پس انداز کرده بودند که یک فکری به ذهن لیلا می آید و پیشنهاد خرید واحد تجاری پاساژ برای راه اندازی بوتیک را به پدرش می دهد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the brand new testament

بعد از مدتی یکی از بزرگ فامیل می میرد و به دلیل رسم و رسوم خانوادگی که داشتند بزرگ فامیل می تواند بخشی از کادو های عروسی های فامیل را صاحب شود و بنا به رسم و رسوم خانوادگی آن ها اسماعیل سکه های پس اندازش شده اش را به عنوان کادو عروسی می دهد و…

توضیحاتی درباره فیلم برادران لیلا

این فیلم در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و بعد از آن این فیلم توانست برنده جایزه ای به اسم جایزه فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم شود. در واقع فیلم برادران لیلا توسط سعید روستایی ساخته شده است. آقای سعید روستایی تا به الان موفقیت های زیادی را در کارنامه خودش به ثبت رسانده است.

از این موفقیت ها می توان به نامزد دریافت جایزه نخل طلا، سیمرغ بلورین بهترین جشنواره فیلم فجر و‌.. اشاره کرد.

بازیگران و کارگردان فیلم برادران لیلا

در فیلم برادران لیلا بازیگران محبوب و معروف زیادی بازیگری کرده اند که این بازیگران عبارت است از: ترانه علی دوستی ، سعید پور صمیمی ، نوید محمد زاده ، پیمان معادی ، نیره فراهانی ، مهدی حسینی نیا ، فرهاد اصلانی ، اسماعیل پور رضا و…

این فیلم نیز به کارگردانی سعید روستایی ساخته شده است.

بیوگرافی سعید روستایی

سعید روستایی در سال ۱۳۶۸ در ۲۳ مرداد در تهران به دنیا آمده است او فارغ التحصیل رشته سینما می باشد او کار خود را با فیلم کوتاهی به اسم شنبه آغاز کرد.

آقای سعید روستایی ابتدا کارگردانی خود را در سال ۱۳۹۰ وقتی که ۲۲ سال سن داشت با ساخت فیلم کوتاهی آغاز کرد و در همین سال او توانست در جشنواره فیلم کوتاه برنده تندیس بهترین فیلمنامه شود.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم rebel 2022

از موفقیت های آقای روستایی می توان به فیلم برادران لیلا، ۹ سیمرغ اشاره کرد و او توانست از طریق این دو فیلم بسیار پر طرفدار به شهرت برسد.

سعید روستایی تا به الان هیچ ازدواجی نکرده است و یکی از کارگردان مجرد ایرانی می باشد.

پیج اینستاگرام سعید روستایی

سعید روستایی به دلیل موفقیت هایی که در ساخت فیلم دارد فالوور های بسیار زیادی را در اینستاگرام دارد و تمام اطلاع رسانی ها و خبر های موجود درباره خود و فیلم هایش را در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام سعید روستایی کارگردان فیلم برادران لیلا را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به پیج اینستاگرام سعید روستایی 》وارد پیج اینستاگرام این کارگردان شوید.

شرح مقاله

دوستان عزیز ما در این مقاله در مورد بازیگران و کارگردان فیلم برادران لیلا مطالبی را ارائه دادیم. توجه داشته باشید اگر قصد دانلود این فیلم محبوب را داشتید می توانید در ابتدای مقاله با لینک دانلود مستقیم که برای شما گذاشتیم این فیلم را دانلود و تماشا کنید‌.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا