فیلم و سریال

دانلود فیلم آواتار

آموزش دانلود فیلم آواتار

دانلود فیلم آواتار + کیفیت بالا. فیلم آواتار یکی از مشهور ترین فیلم های خارجی می باشد که با ژانر تخیلی و علمی به کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده است.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فیلم آواتار
ژانر تخیلی،علمی
زبان انگلیسی
محصول امریکا
کارگردان جیمز کامرون
بازیگران میشل رودریگز، سم ورثینگتون

دانلود فیلم آواتار

 

دانلود فیلم آواتار

دانلود فیلم آواتار با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم آواتار با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم آواتار

این فیلم تقریبا اواسط قرن ۲۲ را که منابع های طبیعی کره زمین رو به پایان است و در حال نابود شدن است را به تصویر می کشد. که یک گروهی از افراد نظامی و دانشمندان تشکیل داده اند که در تلاش هستند زمین را از این فاجعه نجات دهند بعد از مدتی دانشمندان یک راهی برای نجات زمین پیدا می کنند که این هم استفاده از منابع طبیعی یک ماه آلفا قنطورس به اسم پاندورا می باشد.

حتی اگر این کار باعث از بین رفتن مردم آن ستاره باشد و یک سرباز باز نشسته و فداکاری به اسم جیک سالی مشکلاتی را سر راه آنها ایجاد می کند.

پاندورا یکی از ماه های قابل سکونت ستاره آلفا قنطورس می باشد که دارای جنگل های بسیار زیاد و جالبی می باشد متاسفانه هوای این ماه برای انسان ها سمی می باشد و باعث مرگ انسان ها می شود. اشخاصی که در این ماه زندگی می کنند موجوداتی حدود سه متر قد با پوست آبی رنگ هستند و سبک زندگی کردنشان به صورت کامل با طبیعت هماهنگ می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود زیرنویس فارسی فیلم culpa mia

دانشمندان ان گروه برای کاوش و تحقیق در پاندورا از هیبرید های انسانی ناوی را به اسم آواتار استفاده می کنند و چندین آواتار برای دانشمندان ساخته شده است که هر زمانی بخواهند می توانند با خوابیدن در یک دستگاهی به آن وصل بشن و در پاندورا شروع به گشت و گذار کنند.

اگر قصد دانلود فیلم آواتار را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم آواتار

این فیلم بسیار محبوب با هزینه ۲۳۷ میلیون دلاری ساخته شده است و توانسته حدود ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به فروش برود و یکی از پر فروش ترین فیلم های خارجی می باشد که با کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده است.

بازیگرانی همچون سم ورثینگتون، زودی سالدانیا، میشل رودریگز، سیگورنی ویور، استیون لانگ و… بازیگری کرده است.

به صورت خلاصه در اواسط قرن ۲۲ منابع طبیعی زمین رو به پایان است و برای جلوگیری از این کار یک گروهی متشکل از افرادی نظامی و دانشمندان تشکیل می دهند و برای نجات زمین دست به کار می شوند.

بازیگران و کارگردان فیلم آواتار

در این فیلم بسیار معروف بازیگرانی مانند: سم ورثنگتون، استیون لانگ، میشل رودریگز، سیگورنی ویور، زودی سالدانیا و… بازیگری کرده اند و این فیلم با کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده است.

بیوگرافی میشل رودریگز

میشل رودریگز در ۱۲ ژوئیه در سال ۱۹۷۸ در تگزاس به دنیا آمده است و او توانسته تا به الان در فیلم های بسیار معروفی به اسم آواتار و سریع و خشن بازیگری کند.

لینک دانلود فیلم آواتار در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس

پیج اینستاگرام میشل رودریگز

میشل رودریگز به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفداران عزیز خود دارد فالوور های زیادی را در اینستاگرام دارد و اطلاع رسانی ها در رابطه با فیلم های جدیدش را در پیج خود اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر خارجی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به پیج اینستاگرام میشل رودریگز 》وارد پیج این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم آواتار و بازیگران و البته کارگردان این فیلم مطالبی را ارائه دادیم. لینک دانلود فیلم آواتار در ابتدای مقاله وجود دارد. اگر قصد دانلود این فیلم را دارید می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا