فیلم و سریال

دانلود فیلم دموکراسی

آموزش دانلود فیلم دموکراسی

دانلود فیلم دموکراسی + کیفیت بالا. این فیلم یکی از بهترین فیلم های ایرانی است که با ژانر کمدی به نمایش درآمده است در این فیلم بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد ، محمد رضا فروتن ، نیکی کریمی ، محمد رضا گلزار و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم دموکراسی

 

دانلود فیلم دموکراسی

دانلود فیلم دموکراسی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم دموکراسی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم دموکراسی

در این فیلم شخصی به اسم جلال قاسمی یکی از فرماندهان ایرانی در جنگ دو کشور ایران و عراق بود که متاسفانه در گذشته بود و این فیلم زندگی او در عالم برزخ را به تصویر می کشد. جلال قاسمی در زندگی دچار اشتباهاتی شده است و این اشتباهات باعث شده است تا در عالم برزخ با مشکل مواجه شود و او نیز به دنبال راهکار هایی برای جبران اشتباهات و خطاهایش می گردد که همه این اتفاقات ها در قالب طنز و کمدی به تصویر کشیده شده است.

اگر قصد دانلود فیلم دموکراسی را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم دموکراسی

این فیلم یکی از پر طرفدار ترین فیلم های ایرانی است که با ژانر کمدی و طنز به تصویر کشیده شده است و با کارگردانی علی عطشانی ساخته شده است. بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد ، محمد رضا فروتن ، نیکی کریمی ، محمد رضا گلزار ، نیوشا ضیغمی ، نیما شاهرخ شاهی ، ارژنگ امیر فضلی ، فخر الدین صدیق شریف ، قاسم زارع ، مهران رجبی و… بازیگری کرده اند و محصول کشور ایران می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم قانون شکنان ۳ دوبله فارسی بدون سانسور

به صورت خلاصه در شخصیتی به اسم جلال قاسمی یکی از فرماندهان ایرانی در جنگ دو کشور ایران و عراق بود که در گذشته بود و این فیلم زندگی او در عالم برزخ را به تصویر می کشد. جلال قاسمی در زندگی دچار اشتباهاتی شده است و این اشتباهات باعث شده است تا در عالم برزخ با مشکل مواجه شود و او نیز به دنبال راهکار هایی برای جبران اشتباهات و خطاهایش می گردد که همه این اتفاقات ها در قالب طنز و کمدی به تصویر کشیده شده است.

بازیگران و کارگردان فیلم دموکراسی

در این فیلم بازیگرانی مانند : حمید فرخ نژاد ، محمد رضا فروتن ، نیکی کریمی ، محمد رضا گلزار ، نیوشا ضیغمی ، نیما شاهرخ شاهی ، ارژنگ امیر فضلی ، فخر الدین صدیق شریف ، قاسم زارع ، مهران رجبی بازیگری کرده اند و با کارگردانی علی عطشانی ساخته شده است.

بیوگرافی محمد رضا گلزار

آقای محمد رضا گلزار در ۱ فروردین ماه در سال ۱۳۵۶ در شهر تهران به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را وقتی که ۲۱ سال سن داشت آغاز کرد.

محمد رضا گلزار ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا رسمی و حرفه ای در سال ۱۳۷۷ وقتی که ۲۱ ساله بود آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

از معروف ترین فیلم های این بازیگر می توان به فیلم دموکراسی اشاره کرد که لینک دانلود فیلم دموکراسی در ابتدای مقاله وجود دارد و می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلغ

پیج اینستاگرام محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش نیز فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام محمد رضا گلزار بازیگر فیلم دموکراسی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام محمد رضا گلزار 》وارد اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم دموکراسب  و بازیگران این فیلم  مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم دموکراسی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا