فیلم و سریال

دانلود فیلم سیسو

آموزش دانلود فیلم سیسو

دانلود فیلم سیسو + کیفیت عالی. این فیلم یکی از مشهور ترین فیلم های خارجی می باشد که محصول دو کشور فنلاند و ایالات متحده آمریکا می باشد که با ژانر اکشن و تاریخی و با کارگردانی جلماری هلندر ساخته شده است. در این فیلم محبوب بازیگران معروفی همچون آکسل هنی ، جورما تومیلا و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم سیسو را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سیسو

 

دانلود فیلم سیسو

دانلود فیلم سیسو با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سیسو با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم محبوب سیسو

 

در این فیلم محبوب سرباز شجاعی به نام اتامی کوربی وجود دارد او از کشورش در برابر دشمنان محافظت می کرد و جنگ می کرد تا زمانی که او به بیابانی به نام لاپ لند رفت و در آن جا به مقدار خیلی زیادی طلا پیدا می کند و تصمیم می گیرد آن را با خودش به شهر ببرد اما وقتی که می خواهد وارد شهر بشود با سربازان نازی رو به رو می شود

 

و رهبری سربازان نازی نیز افسری بی رحم و عصبانی می باشد. سربازان نازی طلای او را غارت می کند و آتامی نیز با آن ها مبارزه می کند تا طلا را دوباره به دست بیاورد اما مبارزه با آن ها به همین سادگیا نیست و…

توضیحاتی درباره فیلم محبوب سیسو

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم 65 2023

فیلم سیسو توسط شرکت های سرگرمی فیلم ساب زیرو ، هرج و مرج خوب ، فیلم های مرحله ۶ و با کارگردانی جلماری هلندر ساخته شده است. در این فیلم معروف بازیگرانی مانند : آکسل هنی ، جک دولان ، جورما تومیلا ، میموسا ویلامو بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه در این فیلم معروف سرباز شجاعی به نام اتامی کوربی وجود دارد او از کشورش در برابر دشمنان محافظت می کرد و جنگ می کرد تا زمانی که او به بیابانی به نام لاپ لند رفت و در آن جا به مقدار خیلی زیادی طلا پیدا می کند و تصمیم می گیرد آن را با خودش به شهر ببرد اما وقتی که می خواهد وارد شهر بشود با سربازان نازی رو به رو می شود

 

و رهبری سربازان نازی نیز افسری بی رحم و عصبانی می باشد. سربازان نازی طلای او را غارت می کند و آتامی نیز با آن ها مبارزه می کند تا طلا را دوباره به دست بیاورد اما مبارزه با آن ها به همین سادگیا نیست و…

بیوگرافی آکسل هنی

 

آقای آکسل هنی در ماه اکتبر سال ۱۹۷۵ در اسلو نروژ به دنیا آمده است و او علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری در عرصه کارگردان و فیلم نامه نویس نیز فعالیت می کند.

 

آکسل هنی ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای وقتی که ۲۱ سال سن داشت آغاز کرد و از موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

 

او در سال ۲۰۱۹ با کارولین هگبوم ازدواج کرد و در حال حاضر نیز صاحب ۳ فرزند می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم culpa mia با زیرنویس فارسی

 

از محبوب ترین سریال های او می توان به فیلم سیسو اشاره کرد که لینک دانلود فیلم سیسو در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام آکسل هنی

 

آکسل هنی به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام آکسل هنی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام آکسل هنی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم سیسو و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سیسودر ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا