فیلم و سریال

دانلود فیلم the reader بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم the reader بدون سانسور

دانلود فیلم the reader بدون سانسور + کیفیت بالا‌. این فیلم یکی از پر طرفدار ترین فیلم های خارجی می باشد که به کارگردانی استیون دالدری ساخته شده است. فیلم the reader با ژانر درام و عاشقانه در سال ۲۰۰۸ انتشار شد.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم the reader بدون سانسور

 

دانلود فیلم the reader بدون سانسور

دانلود فیلم the reader بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم the reader بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم the reader

مایکل برگ با یک زنی آشنا می شود و شب را با او می گذراند و صبح پا می شود صبحانه آماده می کند که در هنگام آماده کردن صبحانه خاطرات و عذاب وجدان گذشته اش زنده می شود و یاد می کند. در چندین سال قبل مایکل پسری ۱۵ ساله بود.

او در این سال به بیماری تراموا مبتلا می شود و در بیشتر روز ها حالش بد است. دختری به اسم هانا به مایکل کمک می کند و وقتی که حال مایکل بهتر می شود برای تشکر از هانا به دیدار و یا ملاقات او می رود. مایکل در خود نشانه های عاشقی را می دید و در هر بار به بهانه هایی به دیدار هانا می رود. اما هانا از او ۲۱ سال بزرگتر است و….

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید لینک دانلود فیلم the reader بدون سانسور را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم emelie از سرور قدرتمند با کیفیت بالا

توضیحاتی درباره فیلم  the reader

فیلم the reader یکی از بهترین فیلم های خارجی است که به کارگردانی استیون دالدری ساخته شده است و در این فیلم بازیگرانی همچون کیت وینسلت ، ریف فاینز ، داوید کروس ، لنا اولین ، برونو گانتیس و… بازیگری کرده اند. این فیلم محصول کشور آلمان و آمریکا می باشد و به زبان آلمانی و انگلیسی نیز ساخته شده است.

به صورت خلاصه در این فیلم شخصی به اسم مایکل برگ با یک زنی آشنا می شود و شب را با او می گذرا ند و صبح پا می شود و برای او صبحانه آماده می کند که در هنگام آماده کردن صبحانه خاطرات و عذاب وجدان گذشته اش زنده می شود و یاد می کند. در چندین سال قبل مایکل پسری ۱۵ ساله بود.

مایکل در این سال ها به بیماری تراموا مبتلا می شود و در بیشتر روز ها حالش بد است. دختری به اسم هانا به مایکل کمک می کند و وقتی که حال مایکل بهتر می شود برای تشکر از هانا به دیدار و یا ملاقات او می رود. مایکل در خود نشانه های عاشقی را می دید و در هر بار به بهانه هایی به دیدار هانا می رود. اما هانا از او ۲۱ سال بزرگتر است و….

بیوگرافی کیت وینسلت

کیت وینسلت در ۵ اکتبر و در سال ۱۹۷۵ در کشور انگلیس به دنیا آمده است او تحصیل کرده از طریق رشته تئاتر می باشد و صاحب ۳ فرزند است و تا به حال نیز ۲ بار ازدواج کرده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت هفتم

او به صورت کاملا جدی و حرفه ای فعالیت خود را در سال ۱۹۹۱ در حرفه بازیگری آغاز کرد و تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

از معروف ترین فیلم های این بازیگر می توان به فیلم the reader اشاره کرد. لینک دانلود فیلم the reader بدون سانسور نیز در ابتدای مقاله وجود دارد.

David Kross and Kate Winslet star in Stephen Daldry’s The Reader.

پیج اینستاگرام کیت وینسلت

خانم کیت وینسلت به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفداران عزیزش دارد در پیج اینستاگرامش نیز فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی های درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام کیت وینسلت بازیگر فیلم the reader را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام کیت وینسلت 》وارد اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما کاربران عزیز درباره فیلم the reader و بازیگران و کیت وینسلت آن مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم the reader بدون سانسور در مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا