بیوگرافی

سرنا امینی (Serna Amini)

معرفی سرنا امینی (Serna Amini)

سرنا امینی یا به اصطلاح دیگر Serna Amini یکی از موفق ترین و بهترین بلاگر های ایرانی می باشد که او در سال ۱۳۷۲ در شهر مشهد و در کشور ایران به دنیا آمده است و او در حال حاضر بیش از ۹ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

ورود به اینستاگرام سرنا امینی (Serna Amini)

کاربران عزیزی که می خواهند وارد اینستاگرام این بلاگر معروف و محبوب شوند می توانند با کلیک بر روی گزینه ( ورود به اینستاگرام سرنا امینی ) وارد اینستاگرام این بلاگر شوند.

معرفی کامل سرنا امینی (Serna Amini)

سرنا که یکی از بهترین و معروف ترین بلاگر های ایرانی می باشد در سال ۱۳۷۲ شمسی در ۲۸ دی ماه در شهر مشهد در کشور ایران به دنیا آمده است و او بیش از ۹ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

سرنا تحصیلکرده رشته عکاسی دیجیتال است و او قبل از این که کلیپ و ویدئو بسازد در یک مغازه عکاسی کار می کرد که در حال حاضر تبدیل به یکی از معروف ترین و محبوب ترین بلاگر های ایرانی شده است.

سرنا امینی فرزند سوم خانواده امینی است و او یک خواهر و البته یک برادر بزرگ تر از خود دارد و خواهر سرنا یعنی سلین امینی یکی از آرتیست های میکاپ می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  پویان مختاری

سرنا در سال ۱۳۹۳ شمسی وقتی که تنها ۲۰ سال سن داشت با یک شخصی به اسم امین شهری ازدواج کرده است و بعد از گذشت مدتی ثمره این ازدواج یک‌فرزند پسر شد.

سرنا با توجه به‌ استعداد و توانایی هایی که داشت فعالیت خود را در سال ۱۳۹۸ شمسی تنها با دابسمش از کار های فردین جهانشیری آغاز کرد و و در ادامه سرنا با تشویق خانواده خود شروع به ساخت کلیپ در اینستاگرام کرد و در حال حاضر نیز یکی از معروف ترین و محبوب ترین بلاگر های ایرانی می باشد.

سرنا یک فوبیای به اسم فوبیای هواپیما دارد و نه این که وارد هواپیما شود و بترسد که هواپیما سقوط می کند از این بیشتر می ترسد تا هواپیمایی که در حال پرواز است سقوط کند و به خانه اش برخورد کند.

سرنا قبل از شروع ساخت کلیپ و یا قبل از شروع ساخت ویدئو مربی رشته ایروبیک را تدریس می کرد و او همیشه حسرت این را داشت که بازیگر شود و بعضی وقت هایی که سریال و یا فیلم نگاه می کرد در دل خودش می‌ گفت که ای کاش من هم می توانستم بازیگر شوم.

رابطه های سرنا امینی (Serna Amini)

سرنا وقتی که تنها ۲۰ سال سن داشت با یک شخصی به اسم امین شهری ازدواج کرد که امین شهری را نیز در برخی از کلیپ های سرنا مشاهده می کنیم و بعد از گذشت مدتی از ازدواج آن ها یک فرزندی را به دنیا آورده اند.

بازیگران مورد علاقه سرنا امینی (Serna Amini)

به گفته خود سرنا او از بین بازیگران ایرانی بازیگری حامد بهداد، بهرام افشاری و نویر محمد زاده را بیشتر دوست دارد و البته از بازیگران هندی هم طرفدار سلمان خان، کاجول و شاهرخ خان هست.

بیشتر مطالعه کنید  بیوگرافی فیفتی سنت (50cent)

فوبیا سرنا امینی (Serna Amini)

به گفته خود سرنا او فوبیای هواپیما دارد نه این که در سرنشین هواپیما باشد و از سقوط آن بترسد بیشتر از این می ترسد که هواپیما سقوط کند و به خانه ی آن ها برخورد کند.

سرنا امینی قبل از شروع ساخت ویدئو چه کار هایی انجام می داد؟ (Serna Amini)

سرنا قبل از شروع ساخت کلیپ و ویدئو به عنوان مربی رشته ایروبیک تدریس می کرد و به گفته خود سرنا همیشه می خواست تا بازیگر شود و همیشه حسرت بازیگر شدن را می کشید و هر وقت که سریال و یا فیلمی می دید به خود می‌گفت که کاش منم می تونستم بازیگر شوم.

و در حال حاضر می بینیم که او یکی از موفق ترین و معروف ترین بلاگر های ایرانی می باشد که در اینستاگرام نیز بیش از ۹ میلیون فالوور دارد.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا