دانلود آهنگرپ و هیپ هاپ

دانلود آهنگ بازم نشستی روبروم

آموزش دانلود آهنگ بازم نشستی روبروم

دانلود آهنگ بازم نشستی روبروم + کیفیت بالا. این آهنگ یکی از پر طرفدار ترین آهنگ های ایرانی می باشد و متعلق به یک خواننده معروفی به اسم شادمهر عقیلی می باشد.

اگر قصد دانلود این آهنگ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

اهنگ بازم نشستی روبروم
خواننده شادمهر عقیلی

دانلود آهنگ بازم نشستی روبروم از شادمهر عقیلی

 

دانلود آهنگ بازم نشستی روبروم

 

دانلود آهنگ بازم نشستی روبروم با کیفیت ۳۲۰ دانلود
دانلود آهنگ بازم نشستی روبروم با کیفیت ۱۲۸ دانلود

معروف ترین آهنگ شادمهر عقیلی

آقای شادمهر عقیلی یکی از پر طرفدار ترین خوانندگان ایرانی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و تا به الان توانسته اهنگ های بسیار زیادی را از خود به نمایش بگذارد که از معروف ترین اهنگ های او می توان به اهنگ بازم نشستی روبروم اشاره کرد.

اگر قصد دانلود آهنگ بازم نشستی روبروم را دارید می توانید لینک دانلود این آهنگ را در ابتدای مقاله پیدا کنید.

متن آهنگ بازم نشستی روبروم

توی چشات خیره میشه درگیر چشمای توام
عشقت نشسته تو دلم توی تمام باورم
حالا که حست می کنم هر ثانیه عاشق ترم
امشب که تو پیش منی تو خواب رویایی من
غرق تماشای توام عشق تماشای من

ارامش نگاه تو دلتنگیامو میکشه
خونه پر از عطر تو دلم فقط به این خوشه
نزدیکتر میشی به من تب می کنه همه تنم
اون که تماشات می کنه تا آخر دنیا منم
با نور جامائیکا توئه خونه همیشه روشنه

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ خانم گل حمید هیراد

دستاتو از من پس نگیر تا وقتی نبضم میزنه
امشب که تو پیش منی تو خواب رویایی من
غرق تماشای توام عشق تماشای من
ارامش نگاه تو دلتنگیامو می کشه
خونه پر از عطر تو دلم فقط به این خوشه

بیوگرافی شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی در سال ۱۳۵۱ در ۷ بهمن در شهر تهران به دنیا امده است و او دوره تحصیلی خود را در یکی از هنرستان موسیقی به پایان رسانده است.

او در یک خانواده ۷ نفره با ۱ خواهری به اسم پروین و با ۳ برادری به اسم های محمد علی، محمد تقی و حمید بزرگ شده است که پدر و مادر او در سال ۱۳۷۱ فوت کرده اند دو برادر دیگر او نیز در سال ۱۳۶۸ و ۱۳۹۲ دار فانی را وداع گفتند.

شادمهر از دوران کودکی خود علاقه زیادی به موسیقی و آهنگ داشت و او بالاخره به صورت کاملا جدی کار خود را در سال ۱۳۶۷ وقتی که تنها ۱۶ سال سن داشت آغاز کرد و کارش را با نواختن پیانو شروع کرد.

او بالاخره وقتی که ۱۸ ساله بود با تشویق چند تا از دوستانش یک گروه موسیقی تشکیل داد و کار خود را شروع کرد و پس از چندین سال او با علیرضا عصار همکاری کرد تا این که تصمیم گرفت به صورت تکی خوانندگی را انجام دهد و با تلاش و کوشش آلبوم مسافر را در سال ۱۳۷۷ منتشر کرد.

از معروف ترین اهنگ های شادمهر عقیلی می توان به اهنگ بازم نشستی روبروم اشاره کرد که لینک دانلود آهنگ بازم نشستی روبروم در مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود آهنگ ابی قلب تو قلب پرنده

آقای شادمهر عقیلی متاسفانه به دلیل محدودیت هایی که در کشور ایران وجود دارد در سال ۱۳۸۱ وقتی که ۳۰ ساله بود ایران را به مقصد کانادا ترک کرد اما بعد از مدتی او به آمریکا رفت و در حال حاضر نیز در کشور آمریکا زندگی می کند.

ازدواج شادمهر عقیلی

این خواننده بسیار معروف در سال ۱۳۹۰ با یک دختر فیلیپینی به اسم ملیسا میامسا ازدواج کرد و در حال حاضر نیز صاحب یک فرزند دختری به اسم ملینا می باشند.

پیج اینستاگرام شادمهر عقیلی

آقای عقیلی طرفداران بسیاز زیادی را در کشور ایران دارد و به همین دلیل فالوور های بسیار زیادی را در پیج اینستاگرام خود دارد.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام شادمهر عقیلی خواننده آهنگ بازم نشستی روبروم را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به پیج اینستاگرام شادمهر عقیلی 》وارد اینستاگرام این خواننده شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما کاربران محترم درباره آهنگ بازم نشستی روبروم و خواننده این آهنگ یعنی شادمهر عقیلی مطالبی را ارائه دادیم. لینک دانلود آهنگ بازم نشستی روبروم در ابتدای مقاله وجود دارد. اگر قصد دانلود این آهنگ را دارید می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا