سایت های شرط بندی

دانلود فیلم operation fortune + کیفیت فول Hd

دانلود فیلم operation fortune + کیفیت فول HD

دانلود فیلم operation fortune یکی‌از مهم‌ترین سرچ‌هایی است که این روزها علاقمندان به فیلم و سینما انجام می‌دهند. در ادامه از حضرات نیوز اطلاعات مهمی درمورد این فیلم سینمایی ذکر می‌کنیم.

اسم فیلم به چه معنا است؟

شاید برای شما هم سوال باشد که اسم این فیلم سینمایی از کجا آمده است و کلمات آن به چه معنا هستند؟

فیلم سینمایی operation fortune از دو کلمه operation و fortune تشکیل شده است. البته ابتدا قرار بوده است که نام این فیلم سینمایی فایو آیز باشد ولی به دلایلی نام فیلم تغییر کرد.

در اینجا operation به معنی عملیات است و همچنین fortune هم اشاره به نام کاراکتر اول داستان دارند که انجام دهنده این عملیات است.

کارگردان فیلم operation fortune کیست؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تولیدات کارگردانان خاصی را دنبال می‌کنید و بدنبال اسم‌ سازنده این فیلم سینمایی هستید باید بگوییم که کارگردان آن ریچی است.

گای ریچی یکی از کارگردانان خوب سینمای آمریکا است که تولیدات مختلفی دارد. او در جدیدترین تجربه کارگردانی خود اقدام به تولید فیلم سینمایی عملیات فورچون کرده است.

تهیه کننده فیلم operation fortune کیست؟

یکی دیگر از سوالاتی که کاربران درمورد این فیلم سینمایی می.پرسند این است که: تهیه کنندگان این فیلم سینمایی چه کسانی هستند؟

بیشتر مطالعه کنید  سیب بت 90 بدون فیلتر

شاید برای آن جالب باشد بدانید که جیسون استاتهام‌ در مقام تهیه کنندگی ظاهر شده است و یکی از تهیه کنندگان این فیلم سینمایی است.

دیگز تهیه کننده فیلم operation fortune هم فردی بنام ایوان اتکینستون است که به همراه استاتهام تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارند.

 

فیلم operation fortune

تاریخ پخش فیلم operation fortune

این فیلم سینمایی جزو آخرین تولیدات سینمای غرب است و در سال ۲۰۲۳ پخش شد. البته در مراسم اکران اولیه آن بازیگران و عوامل هم حضور داشتند.

این فیلم سینمایی تا به الان توانسته نظرات مثبتی زیادی ازجمله تحسین منتقدان زیادی را در کارنامه‌اش ثبت کند.

همچنین طرفداران و تماشاگران این فیلم هم اکثرا بازخوردهای مثبتی داشته‌اند. سطح ساخت این فیلم از کیفیت بالایی در بخش‌های مختلف برخودار است که بیشتر توضیح خواهیم داد.

ژانر فیلم operation fortune چیست؟

این فیلم سینمایی در ژانر کمدی تولید شده است. البته ژانر غالب آن کمدی است و زیر شاخه های دیگری هم دارد که بخاطر فیلم‌نامه قوی این فیلم است.

این فیلم سینمایی به واسطه داستانی که دارد ژانرهای اکشن و جاسوسی را هم در خود گنجانده است که برای تماشاگران از جذابیت بالایی برخوردار است.

اگر می.خواهید ژانرهای مختلف را بشناسید می‌توانید به مقالات گذشته مراجعه بفرمایید.

پانلود فیلم‌ با کیفیت فول HD

دانلود فیلم operation fortune با کیفیت‌های مختلف در انواع سایت‌هایی مختلف قابل دسترسی و دانلود است.

شما می‌توانید از طریق اپلیکشن ها و سایت‌های مختلف، به خرید اشتراک و یا به صورت رایگان این فیلم سینمایی را در انواع کیفیت‌عای مختلف HD و فول HD قابل دسترسی است.

بیشتر مطالعه کنید  بت کارت

البته این فیلم سینمایی هم به صورت زبان اصلی و با زیرنویس چسبیده و هم با صورت دوبله برای کاربران ایرانی وجود دارد که در مقالات قبلی درمورد آن صحبت کردیم.

نقش تیم اکشن در فیلم سینمایی operation fortune چیست؟

گفتیم که ژانر این فیلم سینمایی جاسوسی، کمدی، اکشن است. اگر فیلم سینمایی عملیات فورچون تبدیل به یکی از فیلم‌های موفق شده است، قطعا بخشی از آن را مرهون تلاش‌های تیم اکشن این فیلم است.

صحنه های مختلف تعقیب و گریز که در این فیلم هستند نیاز به یک تیم بدلکار حرفه‌ای دارد که باید بگوییم تیم بدلکاران این فیلم سینمایی به خوبی از عهده آن برآمده است.

خلاصه فیلم operation fortune :

شاید شما هم بخواهید پیش از دانلود فیلم سینمایی operation fortune درمورد خلاصه این فیلم سینمایی بدانید. در خلاصه این فیلم آمده است که:

مامور اورسون فورچون که نام فیلم‌ هم با توجه به اسم او گذاشته شده است، به استخدام اداره اتحاد اطلاعات جهانی یا همان فایو آیز در می‌آید.

آنها به او ماموریت می‌دهند که جلوی تولید سلاخی که به قصد نابودی بشریت تولید شده است را بگیرد. او در این بین با چالش‌های مختلفی رویه رو است.

بیوگرافی جیسون استاتهام:

جیسون استاتهام ستاره دنیای هالیوود است که نقش اول فیلم سینمایی operation fortune را برعهده دارد. او متولد ژوییه سال ۱۹۶۷ است و اکنون ۵۵ سال دارد.

او به انواع ورزش‌های رزمی کاراته، کیک‌بوکسینگ و‌کنگ‌فو مهارت دارد و اکثر برای نقش‌های اکشن که نیاز به مهارت بالای رزمی و امادگی جسمانی دارند برگزیده می‌شود.

او همسر رزی هانتینگتون است و توانسته است شاستگی‌های خود را یک‌بار دیگر در این فیلم سینمایی ثابت کند.

بیشتر مطالعه کنید  سایت بدون فیلتر bt90

فروش فیلم سینمایی operation fortune در گیشه چقدر بوده است؟

این فیلم سینمایی باتوجه به کیفیت بالا در ساخت، کارگردانی قوی، بازیگران ماهر و…‌توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب کند.

به همین دلیل این فیلم سینمایی تنها در شب اول یک میلیون دلار فروخت و در کشورهای مختلف کانادا، آمریکا و… هم رقم‌های نجومی ۳، ۶ میلیون دلار و… را به ثبت رسانیده است.

درنهایت فیلم‌سینمایی operation fortune یک فیلم با کیفیت ساخته سینمای غرب است که این روزها توانسته است رضایت بسیاری از تماشاگران را جلب کند. برای دانلود این فیلم می‌توانید از سایت حضرات بت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا